Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dooier

Dooier

28-12-2014 om 11:00

Tijd voor vriezeronderhoud!

Ook nog een niet-zelfontdooiende vriezer? Wij hebben de spullen vandaag in een dikke slaapzak in de schaduw gezet, ideale dag ervoor! Kunnen we lekker schoon het nieuwe jaar in.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-12-2014 om 12:23

Jaaaah.Onze vriezer staat nu ook te ontdooien op de badkamer. De inhoud staat in een koeltas buiten

Barvaux

Barvaux

28-12-2014 om 12:40

oja

Kan ik morgen wel effe doen, niet dat het al koud genoeg is maar goed dat was het de vorige winter al helemaal niet

Egel

Egel

28-12-2014 om 13:07

koeltas, slaapzak?

Wat moet je met een koeltas of een slaapzak als het buiten één grote vriezer is?
Grappig.
Volgens mij kun je het gewoon in een kartonnen doos zetten, of een plastic zak of zo.

Barvaux

Barvaux

28-12-2014 om 13:25

nou Egel

Zolang het buiten geen -18 graden is is het buiten niet 1 grote vriezer.

Als ik wil ontdooien dan zet ik het over het algemeen in de koelkast die ik op zijn koudst zet, dat komt neer op dezelfde temperatuur nu buiten.

Tink

Tink

28-12-2014 om 16:56

ojee

Ik zei van de week nog tegen mijn man dat de vriezer nodig eens ontdooid moet worden, maar dat ik er even mee zou wachten tot het buiten vroor.
Daar kom ik nu natuurlijk niet meer onderuit

Maar we wachten nog wel een paar dagen, want hij ligt nog veel te vol. Eerst het een en ander opeten (toch nog een smoesje, hahaha)

Egel

Egel

28-12-2014 om 17:17

okee Barvaux

Dat kan ook. Ook al ligt die sneeuw buiten en is het momenteel over het algemeen net beneden het vriespunt, ik snap dat het een stuk warmer is dan -18 gr. C.
Maar toch. Het ontdooit natuurlijk niet, die spullen blijven wel bevroren en het gaat ook langzaam.
Mijn man heeft het gelukkig net geregeld, vorige week!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.