Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynn

Lynn

27-11-2016 om 12:11

Therme douchegel/mousse

Ik heb zo'n bus met douchegel/mousse van Therme. Krijg het er bijna niet uitgedrukt.

Heb ik pech met mijn bus of herkent iemand dat?

Nog een oplossing?

Vogel

Vogel

27-11-2016 om 15:13

Vergrendeld?

Soms bij spuitbussen, dat je even door een vergrendeling moet duwen, of als dat niet lukt misschien even met een mesje doorsteken? Geen ervaring met Therme, wel met andere merken, spuit er meestal als een tierelier uit.

Jasmijn

Jasmijn

28-11-2016 om 17:16

herken ik niet

Ik heb ze ook wel en herken het niet, misschien zit er inderdaad zo'n vergrendeling waar Vogel het over heeft? (weet ik nu even niet, heb op dit moment geen bus in huis) Je houdt 'm toch wel ondersteboven hé als je iets eruit wilt spuiten? (want daar kwam ik achter toen mijn dochter een keer iets van mousse aan het spuiten was, met de bus rechtop, niet iedereen denkt daar blijkbaar aan)
En als het dan nog niet werkt, is er denk ik iets met die bus en zou ik even teruggaan naar waar je 'm gekocht hebt (ze zijn duur genoeg, zonde om niet te kunnen gebruiken)

Heb t wel gehad met de deo van therme

En daar heb ik een klachten formulier over ingevuld. Ik had er 2 en er kwam bij allebei alleen een als ik heel erg met de sproeiknop wiebelde soms straaltje uit, geen waasje zeg maar (of hoe noem je dat) ik heb een nieuwe gekregen en een extraatje erbij. Moest wel foto maken hoe vol dat t zat. Nou helemaal vol dus nog want hij deed t niet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.