Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

theater speeldoos Vught Balkonplaatsen

Wie weet hoe het zicht is als je op de 2e rij zit bij theater de Speeldoos in Vught. Er zijn nog kaartjes voor een voorstelling (muziek) waar we naar toe willen. In de regio komt de groep niet meer.
Er zijn nog plaatsen voor de 2e rij, zie je het dan goed, of kan ik beter wachten tot bv volgend jaar?

evenzo

evenzo

13-02-2014 om 15:09 Topicstarter

11e rij begane grond Theater Speelhuis Helmond ook mogelijk

Zie mijn 1e vraag. Welke van de twee plaatsen (theaters) zou beter zijn? Balkon 2e rij (Vught) of 11e rij begane grond (Helmond).

Theater speeldoos (Vught) heeft begane grond 11 rijen
Theater Speelhuis (Helmond) heeft begane grond 20 rijen

Vera*

Vera*

13-02-2014 om 16:50

ehh

Het Speelhuis in Helmond is afgebrand. Ik weet niet waar en of er een vervangende locatie is.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-02-2014 om 17:07

Die is er

Maar ik heb geen idee hoe die heet en waar die zit en hoe de plaatsen zijn.

Speelhuis is al een flinke tijd geleden afgebrand, dus als deze op het programma staat dan zal dat ook wel kloppen. Zo op het gevoel zou ik kiezen voor Helmond. Dat is net een paar slagjes groter dan Vught en zal dan ook wel een kwalitatief betere zaal hebben, denk ik dan maar...

evenzo

evenzo

13-02-2014 om 20:28 Topicstarter

reactie

Theater Speelhuis heeft als adres: Kromme Steenweg 29, 5707 CB Helmond, dus ik neem aan dat het klopt, kaarten kunnen gewoon besteld worden. Vught ben ik wel eens geweest, was toen met een kindervoorstelling prima.
Maar ik heb dus geen ervaring met balkon.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.