Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tentje

Tentje

12-09-2014 om 22:39

Tentje waterdicht maken

Wij hebben ergens (moet nog zoeken) een oude canvas (?) tent van V&D, die 20 jaar niet gebruikt is. Als we hem vinden willen we hem op het oog testen en inspuiten met iets om wat zekerder te zijn van waterdichtheid maar waar koop ik dat spul? We hebben geen tijd om voor die tijd naar een echte kampeerwinkel te gaan, kun je het ook in een gewoon winkelcentrum kopen (geen V&D)?

HG?

HG heeft misschien wel iets om hem wat meer waterdichtheid te maken en is hier ook bij de goede drogist of bouwmarkt te koop. Verder geen ervaring met tentjes maar misschien kan je googlen op HG en verkoopadressen in jou buurt?

google geeft raad

Ik heb even op google gezocht naar"tent waterdicht maken". Google zegt dat het prima gaat met harmisol, ook verkrijgbaar bij de drogist.

sukran

sukran

13-09-2014 om 01:33

Canvas camp

Wij hebben een canvast tent van Canvas Camp, en zij verkopen ook producten voor het onderhoud daarvan (http://www.canvascamp.com/nl/toebehoren/onderhoud.html). Verder denk ik dat een goede outdoor winkel je verder zou moeten kunnen helpen. Wel belangrijk dat de boel het houdt met een buitje!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.