Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

23-07-2013 om 13:14

Teenslippers jongens

Jeetje zeg, ik ben op zoek naar teenslippers voor mijn jongste zoon,maat 33,ik heb alles al afgelopen maar ze niet kunnen vinden,alleen met een bandje achter de hiel, maar ik zoek gewone (Kruitvat 2.99 voor dames) teenslippertjes voor een normale prijs,online ook al gezocht,maar kan niks vinden onder de 17 euro.Iemand de gouden tip?

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-07-2013 om 13:23

Nee, sorry

Trek maar de knip. Slippers die lekker zitten zijn schandalig duur. Je kan nog kijken bij winkels als Blokker, Action, Hema, Zeeman, Lidl, Drogisterijen of een supermarkt maar het snelst en met dit weer het fijnst is om zo snel mogelijk klaar te zijn. En dus geld uit te geven.

Rosa van der Zanden

O'neill

Hier eergisteren een paar gescoord van O'Neill, maat 34. 15 euro in de opruiming bij Sportted.

Maar goed

Dat is maar 2 euro minder dan jouw 17 euro, natuurlijk . Gewone simpele teenslippers anders misschien kopen op vakantiebestemming?

Yta Chalne

Yta Chalne

23-07-2013 om 13:49

Lidl

Net een paar maat 34 meegenomen bij Lidl (maar wel Duitsland) voor 99 cent. Oranje, limegroen of aquablauw.

Fiorucci

Fiorucci

23-07-2013 om 16:32

Scapino

Scapino, ook online.

-Flupke-

-Flupke-

23-07-2013 om 17:20

Wij hebben ze

bij de primark gescoord; voor een paar euro. Leuke stoere prints erop.

Biene M.

Biene M.

23-07-2013 om 20:43

H&m

Mijn zoon heeft deze: http://www.hm.com/nl/product/06834?article=06834-B#shopOrigin=SA Alleen de kleinere maten zijn met een bandje om de hiel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.