Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

25-12-2011 om 15:09

Te weinig ruimte in de koelkast

Ik heb alle ingrediënten van mijn kerstdiner in de koelkast kunnen proppen (tafelmodel, dus echt klein). Nu wil ik alvast wat gerechten voorbereiden voor morgen, maar een ovenschaal of een springvorm past niet meer.
Zouden jullie het aandurven om groenten of een bereide cheese cake in de kofferbak van de auto te bewaren? Het is natuurlijk niet echt koud buiten, daar baal ik nu wel van. In de schuur of buiten is ook geen optie, volgens mij zitten daar wel eens muizen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

25-12-2011 om 15:12

Misschien stom

maar om welke ingredienten die je in de koelkast hebt gaat het? Ik zou dan eerder bv groentes (geen vlees/melk) en dat soort dingen in je auto doen dan de dingen die je voorbereidt.

liora

liora

25-12-2011 om 15:56

Ik zou het durven

Vic,

Een cheesecake kan makkelijk in de auto. Een koelkast die zo vol is zit vaak ook al op 8-9 graden.

En de groente kan ook zeker!!

Liora

+ Brunette +

+ Brunette +

25-12-2011 om 22:16

Ruimte scheppen.

Ik vraag me bij veel groenten überhaupt af waarom die in de koelkast wordt bewaard. Sla e.d. beter wel koel houden. Verder zou je flessen frisdrank eruit kunnen halen en ongeopende pakken sap. Compenseren met ijsblokjes. Eieren kunnen ook wel buiten de koelkast. Ketchup e.d. kunnen ook wel buiten de koelkast bewaard, in snackbars staan de flessen gewoon op de toonbank.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.