Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shalinie Sidhoe

Shalinie Sidhoe

08-04-2012 om 16:58

Target vragenlijst 1 groente en fruit onder kinderen nog niet behaald...

Beste ouders,

Momenteel voer ik een afstudeeronderzoek uit naar de consumptie van groente en fruit onder Nederlandse kinderen van 2 tot 16 jaar. Hiervoor heb ik nog minimaal 50 ouders nodig die voor mij twee maal een online vragenlijst volledig willen invullen. Het neemt ongeveer 10 minuten per keer van uw tijd in beslag. De antwoorden zijn geheel anoniem. Zou u hieraan willen meewerken? U zou me er enorm mee helpen. Ik had toestemming van de forumredactie gekregen om dit oproepje hier te plaatsen.

Wat krijgt u ervoor terug?
Ik zal u de resultaten toesturen en u maakt kans op een van de waardebonnen en bioscoopbonnen.

Hoe kunt u deelnemen?
Klik op de volgende link om de eerste vragenlijst in te vullen: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1EXx1K5Fb9ALd3u
Aan het eind van het onderzoek wordt er naar een e-mailadres gevraagd. Deze wordt alleen gebruikt om de tweede vragenlijst en de resultaten te kunnen versturen. Er zal zorgvuldig met de e-mailadressen worden omgegaan.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,
Shalinie Sidhoe
Masterstudent persuasieve communicatie
Universiteit van Amsterdam

PS: dit is een herhaalde oproep van aantal weken geleden. Het kan zo zijn, dat je mijn eerste vragenlijst al hebt ingevuld.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

09-04-2012 om 10:52

Gedaan

Mijn vierjarige krijgt elke dag een knijpfruitje mee naar school omdat hij dat beter eet dan vers fruit. Dit kon ik niet kwijt in de vragenlijst. Verder was ik in verwarring over de vragen over het geven van fruit en groente. Uiteraard bied ik mijn kinderen meermalen per dat fruit en groente aan, maar ik kan het niet in hun mond proppen als ze het niet willen eten.

Ook gedaan

veel succes met je enquete en de uitwerking ervan.

Margriet.

Shalinie Sidhoe

Shalinie Sidhoe

16-04-2012 om 13:38

Nog 30 ouders nodig die mee willen doen!

Ik heb nog dertig ouders nodig die mee willen doen aan mijn onderzoek!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.