Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jasmijn

Jasmijn

23-10-2015 om 19:07

tapijt op trap, wie weet een goed adres

Ik heb al een hele zoektocht op internet gehad, maar ben benieuwd naar jullie tips. Zie door de bomen het bos niet meer. Ben op zoek naar nieuw tapijt op de trap en dus een betrouwbaar + betaalbaar bedrijf die dit kan komen leggen. Ik woon in het Gooi, dus een tapijtlegger die wel hier in de buurt legt is de bedoeling natuurlijk. Ik lees op internet ook wel recensies van mensen maar die mensen 'ken' ik niet. (haha en jullie wel) nou ja, ik schrijf hier al 10 jaar mee (onder verschillende nicks) maar heb wel veel vertrouwen in jullie meningen.

Jamie

Jamie

23-10-2015 om 19:09

hmm

14 jaar geleden gewoon laten leggen door Carpetland en het ziet er nog steeds prima uit. Het is belangrijk wát je kiest op de trap, vooral daar moet je iets gemeleerds hebben zodat je niet al het stof en andere dingetjes er op ziet liggen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-10-2015 om 19:22

Ben de graaff

Hier gewoon door Ben de Graaff. Ligt al 10 jaar en ziet er nog prima uit. Hier is dat overgenomen door Carpetright.

Jamie

Jamie

23-10-2015 om 19:35

ohja

carpetright, dezelfde dus

Treetje

Treetje

23-10-2015 om 20:24

hier ook

zoals bovengenoemd. Ligt al 17 jaar en nu pas her en der een, niet noemenswaardig, draadje los.

Tine Winkel

Tine Winkel

23-10-2015 om 21:11

tsja, het wordt saai

maar 15 jaar geleden hebben wij het ook door die club laten leggen. Het is en zit nu nog zo mooi op de trap, dat de mensen die ons huis gekocht hebben het vooral willen laten zitten. En dat na 15 jaar, gezin met 2 kinderen en een kat die het heerlijk vindt zich uit te rekken met zijn nagels aan het traptapijt - niks van te zien.

Maar de kwaliteit vloerbedekking zelf speelt natuurlijk ook een belangrijke rol. En neem idd iets met een 'frubbeltje', zodat je vlekjes niet snel ziet.

Kwaliteit

De kwaliteit ligt maar mijn ervaring ook aan de ondervloer. Trappen zijn vaak van hout, en kunnen kraken. Ik heb 14 jaar geleden een stevig tapijt laten leggen en een tamelijk prijzige rubberen ondertapijt. Het is heerlijk: warm, verend en stil.

Mijntje

Mijntje

24-10-2015 om 08:25

hier

met Roobol in zee. Nog maar pas geleden, maar het ziet er goed uit.

Brianna F

Brianna F

24-10-2015 om 12:43

hier

4 weken geleden laten leggen door Carpetright. Moeilijke trap maar perfect gedaan. Ligt denk ik wel aan de firma's waar ze mee in zee gaan, hier kocht ik het tapijt bij carpetright, maar het werd door een onafhankelijk bedrijf gelegd, wel in opdracht van carpetright.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.