Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ava

Ava

30-07-2013 om 14:08

Tafel en bureau

Ik ben op zoek naar een smalle tafel waaraan ik af en toe kan zitten met m'n laptop en wat post openen&afhandelen. Aangezien de ruimte wat krap is, heb ik besloten dat het een smalle tafel moet zijn die achter de bank komt te staan. Een soort sidetable dus (of een smalle schrijftafel). Maar er is echt geen plek voor een tafel van 1 meter breed DIEP.
De breedte en de hoogte heb ik voor ogen maar ik twijfel over de diepte. Wat is nu een diepte wat nog redelijk comfortabel is om af en toe aan te werken? Is 40 cm te krap en is minimaal 50 cm nodig?

mix

mix

30-07-2013 om 14:40

zit op de bank met een tafeltje dat je onder de bank kan schuiven. Heb net even voor je gemeten, dat is qua werkbaar oppervlak 36.5 cm. Ik kan daarmee nog iets naar achteren schuiven.
Daar staat mijn laptop op, op een losse ventilator.
Dus voor een laptop heb je aan 35-40 cm diepte genoeg in elk geval.

sjalot

sjalot

01-08-2013 om 08:27

Beenruimte

Zit je dan met je knieën tegen de bank aan? Ik zou, behalve de ruimte voor laptop en armen enzo, ook op de beenruimte letten.
Ik meen trouwens dat Ikea vrij veel kleine tafels heeft juist voor laptops, is me wel eens opgevallen bij het zoeken naar bureaus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.