Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Feestmuts

Feestmuts

10-08-2016 om 08:10

Taartvorm

Ik maak bij feestelijkheden vaak een monchoutaart. Daar heb ik een oude metalen springvorm voor, ziet er niet uit maar werkt prima. Ik haal dan in de keuken de ring los, snij de benodigde punten er af, ring er weer om en terug in de koelkast. Niemand ziet waar die taart uit komt .
Nu moet ik binnenkort ergens heen waar onze zelfgemaakte taarten op een grote tafel worden gezet en daarvandaan uitgedeeld. Dus ik zoek een presentabele taartvorm voor mijn monchoutaart. Zonder rand neerzetten op een schaal durf ik niet, ik weet niet of dat niet gaat uitzakken of anderszins misgaat. Is zo'n kunststof vorm wat? Krijg je de punten daar goed uit? Andere ideeen?

Een nieuwe springvorm?

Je kan een nieuwe springvorm kopen die je die dag voor het eerst gebruikt. Die glimt dan nog mooi en het heeft wel wat rustieks, toch?

skik

Feestmuts

Feestmuts

10-08-2016 om 21:22

Skik

Hoe simpel kan het zijn! Je hebt helemaal gelijk, gewoon een mooie nieuwe glimmende springvorm. Bind ik er voor de feesttelijkheid ook nog een mooi lintje om. Opgelost!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.