Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

T shirts met hogere hals

Ik ben op zoek naar basis t shirts voor onder een jasje of blouse met een wat hogere hals. Zodanig dat er nauwelijks decolete te zien is (ik heb een borstprothese, vandaar). De winkels waar ik normaal kom, slaag ik niet echt (hema,promiss, miss etam) Wie weet waar ik wel zou kunnen slagen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

14-01-2012 om 14:46

Tip van hier

Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het ziet er goed uit: qolors.nl
EN nog organic cotton, GOTS-certified ook.

mar

mar

14-01-2012 om 15:57

Jackpot

Toevallig heb ik er van de week een bij Jackpot gekocht. Blijven erg mooi (ik had al andere shirts van hun).

Als je een College Style winkel in de buurt hebt, kun je het daar ook proberen. Dat is een winkel voor de rokkendragende dames (ivm geloof) en die de wat modernere kleding verkopen.

Noa noa

Ik koop altijd graag bij Noa Noa. Ze hebben shirts met open hals, maar ook met een hoge hals. Ik heb er zo 4 in de kast liggen die een hoge hals hebben. Zeg maar tot aan je sleutelbeen. En het is nu uitverkoop; dus je zou zo wat shirts voor de helft van de prijs kunnen vinden. Ik weet niet waar je woont, dan kan ik opzoeken waar de dichts bijzijnde Noa Noa zit...

Hema, maar dan alleen in zwart of wit

Van de serie Real Cotton, daar is ook ondergoed van en ook t-shirts met lange en korte mouwen. Ooit eens een hele stapel gekocht, zitten als gegoten.

De normale t-shirtlijn van de Hema heeft een veel te lage en ronde hals naar mijn smaak.

Is niet in elke Hema verkrijgbaar trouwens.

Esprit

heeft veel verschillende t-shirts/hempjes met hogere hals. Kijk maar een s op hun site bij bv de basics.

mari39

mari39

15-01-2012 om 17:25

Ik heb toevallig net bestelling binnengekregen. Zijn lekker lang en ook boven hoog, tot aan sleutelbeen.

Valkyre

Valkyre

17-01-2012 om 13:51

Ja, h&m

Ze hebben bijna elk jaar een paar shirts met een boothals (ik heb een zwarte met beige streepjes en een witte met blauwe streepjes). Als je online bestelt, even goed naar de foto's kijken: de shirts die met een nette pantalon of rokje gedragen worden door het model moet je hebben. Die stof is van een wat betere (zwaardere) kwaliteit.

groet, Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.