Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Noortje G

Noortje G

11-09-2011 om 10:52

Symphonica

Heeft iemand een idee hoe laat de Symphonica in Rosso is afgelopen in Arnhem ( Nick en Simon)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-09-2011 om 13:54

Nee

maar je vraag intrigeert mij wel

Tirza G.

Tirza G.

11-09-2011 om 19:36

Hoe laat begint het?

Daar is het wel vaak aan te relateren Een concert van dit kaliber duurt meestal 1,5 uur met een pauze danwel voorprogramma, dus 2 uur.

Tirza

Noortje G

Noortje G

11-09-2011 om 22:10

20.00

ehem... .deze moeke heeft op haar 40e verjaardag deze kaarten gekregen van haar man, ik ben nl. nog nooit naar een concert geweest.... hij vond het dus druk tijd worden.
Heeft ook iemand een idee hoe lang je van te voren aanwezig moet zijn.
Ik vraag dit alles omdat ik oppas moet regelen.

Vic

Vic

11-09-2011 om 22:32

Wat lief

Maar jammer dat er niet ook een geregelde oppas zat bij je cadeautje Als ik jou was zou ik oppas voor de hele nacht regelen. Kun je de volgende dag lekker uitslapen. Dan op de dag vanaf een uur of 16.00 (afhankelijk van de reistijd), en dan in de buurt van het stadion even wat eten.

Snuggle's

Snuggle's

12-09-2011 om 01:49

Druk

Ik zou ook proberen om er smiddags al heen te gaan. Vaak staan er op dit soort dagen files richting stadion. Ik zou in ieder geval 1,5 uur speling aanhouden qua reistijd. Ook voor de terugreis hier rekening mee houden, heel veel mensen die tegelijk weg willen geeft een hoop drukte.
Vraag tzt even parkeertips hier!

Snuggle's

Kaaskopje

Kaaskopje

12-09-2011 om 01:56

Absoluut hoog tijd dan

Je man heeft hélemaal gelijk1
Ik zou er op rekenen dat het zomaar half 11-11 uur kan worden. Voor je dan weer in de auto zit en daadwerkelijk onderweg naar huis kunt is het ook weer een stuk later. Ik weet niet hoe ver het rijden is naar en van het Gelredome maar ik zou de oppas geloof ik ook vragen om te blijven slapen. Een vrij jonge oppas zou ik niet meer om 1 uur in de nacht of later alleen naar huis laten fietsen en jullie hebben dan niet het gevoel dat je op hete kolen zit als het concert uit loopt en de terugreis langer duurt dan gehoopt.

Als je een beetje weinig ruimte hebt voor een slapende oppas, kun je best vragen of ze het goed vindt om in de huiskamer te slapen.

May

May

13-09-2011 om 09:24

Laat thuis..

Ik ben een paar jaar geleden naar de symphonica met Paul de Leeuw geweest en dat werd echt heel laat kan ik me herinneren, het was niet eens zo heel laat afgelopen, maar voordat we in een pendelbus zaten richting auto en we bij de auto waren was het zomaar 1,5 uur later...

Noortje G

Noortje G

14-09-2011 om 07:30

Oke...

Daarna moeten wij nog anderhalf uur rijden....
Ik zou kunnen vragen of ze ergens kunnen logeren, maar dat is altijd lastiger met 3 kinderen, en de oudste is al 13.
We zullen zien, bedankt in ieder geval, ik weet nu ongeveer waar ik aan toe ben.
Wij hebben overigens veldkaarten.

Paar keer geweest bij 'sir'

met een hele club zussen & vriendinnen. Superleuke avonden gehad, dus je zult vast een geweldige avond hebben!

Mijn tips (oa destijds hier van het OOL forum);
- ga echt vroeg in de middag, zeg zo rond 14.00/15.00 uur. Dan kun je nl nog pal bij het Gelredome parkeren. Vaak zelfs op het parkeerterrein bij de MacDonalds (kost meen ik 2 euro of zo, en is echt voor de deur), en als dat vol is kun je rond die tijd nog op het parkeerterrein van het Gelredome zelf. Probeer de parkeerwachters een tikje te negeren en rijd niet helemaal door naar achteren; dan sta je dus 's avonds heeeeel lang te wachten tot je eraf kunt.
- er rijden al vanaf die tijd van voor het Gelredome pendelbussen naar het centrum van Arnhem. Binnen 10 minuutjes ben je in het centrum dat meestal helemaal rood gekleurd is voor het Symphonica in Rosso thema. Heel veel leuke eettentjes, en je kunt er nog best leuk winkelen ook! Daar ergens lekker hapje eten, en dan zo tegen 7 uur de bus weer terug pakken, shopping bags in de auto en wij gingen dan alvast in de rij staan. Vlak daarna gaan de deuren meestal al open en dan sta je echt wel op een prima plek. Helemaal vooraan is ook weer niet lekker, dat staat erg vol. Wij vinden 't altijd wel lekker om gewoon wat te drinken te kunnen halen bij de bar, of even naar toilet, of gewoon lekker te kunnen dansen.
- Mocht je toch later komen dan wel in de file staan dan is de kans erg groot dat je via borden langs de snelweg wordt geleid naar parkeerterreinen aan de andere kant van Arnhem. En da's best balen, heeft mijn zus een keer gehad. Daarvandaan dan wachten op de pendelbus naar Gelredome (zij kwamen toen bijna t elaat en stonden helemaal achteraan), en waren pas anderhalf uur na ons thuis omdat ze zo lang moesten wachten op die pendelbussen...

Nou, hoop dat je hier iets aan hebt & heel veel plezier!
Mare

kaatje43

kaatje43

18-09-2011 om 14:34

Parkeren bij winkelcentrum kronenburg

Aan de flats kant. Zat ruimte en je bent snel wel. Alleen richting snelweg staat het wel vast. Of je moet via het centrum gaan. Wij waren vorige keer bij Marco Borsato. Was ong. 11 uur afgelopen en waren bij om half 2 thuis door allerlei wegwerkzaamheden. Ik zou dus zeker de oppas laten slapen. Maar misschien hadden wij gewoon pech ;-(

Noortje G

Noortje G

18-09-2011 om 15:50

Kronenburg

En.. hoe komen we van kronenburg naar het stadion of is dit dichtbij? Jaren geleden hebben we eens gewinkeld in dat winkelcentrum, best nog uitgebreid.
Bedankt voor het meedenken...

Snuggle's

Snuggle's

18-09-2011 om 16:12

5 minuten

Het is maar 5 minuten lopen vanaf het winkelcentrum. Er ligt een grote weg tussen met een tunneltje eronder.

Snuggle's

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.