Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ella2007

Ella2007

12-11-2014 om 09:39

sweater?

Voor puberzoon, maat 176 zoek ik me een ongeluk naar sweaters. Hij heeft 1 Levi sweater die aan zijn criteria voldoet:

-geen capuchon,
- 100 procent katoen ivm eczeem,
- dik genoeg, dus geen longsleeve, liefst zo'n poezelige binnenkant
- geen heel drukke of kinderlijke prints
- Daarnaast niet te duur.........

Wie heeft tips?

Barvaux

Barvaux

12-11-2014 om 09:45

tja

Kijk eens naar maat S en M en er gaat een wereld voor je open!

Hanne.

Hanne.

12-11-2014 om 11:56

petrol industries

Zoek eens naar petrol industries, wij hebben bv deze

http://www.kinderwelt-weber.de/Petrol-Industries/Jungen-Sweater-Pullover-dunkelblau-B-FW13-SWR181.html

bevalt erg goed.

Fiorucci

Fiorucci

12-11-2014 om 12:10

En...

Kijk eens bij postorderbedrijven zoals Wehkamp. Inderdaad, kleine herenmaten.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-11-2014 om 16:04

vogele

Vorig jaar verkochter ze bij Vögele op de herenafdeling sweaters zonder print. Ik heb er toen een paar gekocht voor mijn man en ze zijn na veel gedragen te zijn nog steeds mooi.
Het leek mij echt zo'n product wat standaart in de collectie zit, dus wellicht hebben ze ze nu weer.

The Sting

er ging een wereld open voor mijn jongens.Vroeger keken ze net zo blij als ze in de Bart Smit waren , nu bij the Sting en Shoeby.

sis

sis

14-11-2014 om 09:05

maar

Is zo'n poezelige binnenkant bij voorbaat niet synthetisch? Kan me niet voorstellen dat dat katoen kan zijn? Of bedoel je gewoon een zachte binnenkant en niet zo'n wollig/nepbonten?

Hier ook Sting

Zowel voor zoon als voor dochter trouwens. En ook bij C&A en V&D (Cars, Petrol) in de kleine herenmaten goed geslaagd voor zoon (bijna 15, 1.74 m, net als ik). Kindermaten zijn we gelukkig nu vanaf!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.