Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nori

Nori

27-08-2013 om 22:51

Sushi eten in amsterdam, waar?

Gevalletje bomen en bos. Je kunt hier namelijk OVERAL sushi eten. Maar ik wil dochter nu eens trakteren op Echt en Lekker, in plaats van AH of station of wokrestaurant kwaliteit Waar kunnen het best naartoe?

Nori.

Als het er nog is

http://www.yelp.nl/biz/kaiko-amsterdam
Zelf ben ik niet zo dol op sushi maar deze gelegenheid ben ik weleens geweest. Als het er nog is, want het is ook alweer een tijdje geleden. Maar een prima ervaring, ook met kinderen. Niet die van mij dus.

Biene M.

Biene M.

28-08-2013 om 07:31

Umeno

Umeno in de Agamemnonstraat (stadionbuurt). Maar volgens mij zijn tegenwoordig de meeste Japanners wel goed, ook die waar geen Japanner te bekennen is (Umeno is wel van Japanners en wordt ook door Japanners bezocht).

Okura hotel

Daar dus.

skik

mar

mar

29-08-2013 om 11:02

Shabu shabu

Goede ervaringen in verschillende plaatsen mee. Wel reserveren.

Fiorucci

Fiorucci

30-08-2013 om 07:43

Sumo

www.restaurantsumo.com
Twee vestigingen in Amsterdam, ik vind het nog beter dan Shabu.

Nori

Nori

30-08-2013 om 22:51

Jammie

Ik heb alle sites bekeken. Ziet er goed uit! Ik had eigenlijk een "gewoon" klassiek restaurant in gedachten, geen "all you can eat". Maar die zijn wel veel duurder. Ik denk dat het morgen Sumo wordt, is qua locatie ook handig. En als het bevalt, een andere keer een van de anderen.

Bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.