Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pooh bear

pooh bear

22-11-2012 om 14:35

Surprise ideeen gevraagd

Dochter moet een surprise maken voor een jongen die van gitaar spelen houdt en van voetbal. Ook is hij Feijenoord fan.
Als kado wilde hij overigens een bestuurbare helikopter. (gaat ons vast niet lukken voor 7,50) We gaan dus waarschijnlijk iets van Feijenoord kopen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

22-11-2012 om 16:11

Weer een voetbalveld?

tja.. het eerste wat in me opkomt is dan toch weer een voetbalveld, of een variatie erop in de vorm van tafelvoetbalspel. gezichtjes van klasgenoten of feijenoorders op de voetballende wc-rolletjes of misschien de juf in het doel? een oud t-shirt omtoveren tot voetbalshirt met kleuren logo's en nummers en dat vullen en dichtstikken?

succes.

Even googlen

http://www.knutselidee.nl/sint/psvshirt.htm

Daar kan je natuurlijk makkelijk een Feyenoordshirt van maken.

Rieke

Rieke

22-11-2012 om 18:34

Gitaar

Hoi, ik zou iets met die gitaar doen. Zoveel jongetjes voetballen al, en allemaal een voetbalsurprise. Tenminste als ik bij mijn zoon in de klas kijk. En ik ben vast niet de enige.
Kun je niet een levensechte gitaar van karton knutselen en daar een kadootje indoen wat hij eruit moet schudden?

Dropke

Dropke

22-11-2012 om 23:01

Bovenstaande

vind ik een leuk idee en is volgens mij prima te doen. Als het me zelf te moeilijk af wordt, dan maak ik gewoon iets wat met sinterklaas te maken heeft. Een mijter, een zak, een pietje zittend op een groot cadeau.
Dat laatste heeft één van mijn kinderen ook eens een prijs mee gewonnen, terwijl het heel simpel te maken was: Schoenendoos met gekleurd papier beplakken en daar met een andere kleur een mooie strik op maken. Een klein pietje op een hoek zetten. Het pietje kun je zo ingewikkeld maken als je zelf wilt.

Een bal van papier mache is ook goed te doen. Succes, grt Dropke

Toke

Toke

22-11-2012 om 23:11

Omdraaien

cadeautje = Feyenoord/voetbal
Surprise = helikopter met nepafstandsbediening.

pooh bear

pooh bear

23-11-2012 om 15:13

Super

Dochter is helemaal enthoshiast over het voetbalveld met hoofden van klasgenootjes erop.
Ze heeft gelijk bij de juf kopietjes van de pasfoto's geregeld. Dus hier gaan we lekker mee aan de slag.
Iedereen bedankt voor het meedenken.

Jesse_1

Jesse_1

23-11-2012 om 19:27

Klassefoto?

Had je geen klassefoto? Even scannen/printen of kopieren en je kunt de hoofdjes er zo uit knippen.

Ja dank

ik heb vanmiddag met dochter de surprise in grote lijen in elkaar gezet. Ik had een hele grote platte doos vandaag ontvangen (grote print) dus die heb ik mooi in elkaar geniet zodat het een soort bak is geworden met een dubbele bodem waar het kadootje in zit (stiften die nu tussen krantensnippers zit, hij moet dus zoeken). En alle hoofden van de kinderen (klassenfoto inderdaad) in photoshop op een plaatje van een tafelvoetbalpopje gezet. Dochter heeft uit klei 28 voetjes gemaakt en de 28 poppetjes uitgeknipt, die zitten nu met stokjes in de klei gedrukt vast met plakband. Erg grappig.

Nu moeten we nog groen papier oid kopen en daarna ook nog 2 doeltjes maken, dat moet ze zelf doen. Oh ja en het jongetje in kwestie wou ook toverballen (snoep dingen zijn dat) en die gaan we dus als voetballen in de bak neer leggen.

Jammer dat wel de hele surprise gesloopt moet worden om de stiften te vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.