Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carla

Carla

20-11-2013 om 17:09

Surprise anders dan anders op school

Bij zoon op school hebben ze het maken van surprises aangepast. Zoon heeft nu een lootje getrokken, maar hij weet niet wie. Hij heeft wel een jongen getrokken met als geheime naam: 'kwak'. 1 van de neefjes van Donald Duck.
Hij moet voor deze jongen een surprise maken waarin ook Kwak terug komt, maakt niet uit hoe. Hij weet niks van de jongen, geen hobbies etc. Enige wat hij weet is wat de jongen wil hebben namelijk een scheetkussen en een stressbal.
Nou die stressbal kan zoon wel gebruiken, want hij heeft dus geen idee wat hij moet maken.
Ik denk dus even mee. Misschien een algemene surprise, maar wat? Het boek van Sinterklaas? Een chocoladeletter? Geen idee hoe we dan die Kwak er weer in moeten verwerken.
Heb ook gedacht aan het maken van een groot scheetkussen. Maar ja hoe? En dan die eend weer........
Dus mij vraag aan jullie is: wie helpt me op weg?

Alvast bedankt!

bleekselderij

bleekselderij

20-11-2013 om 17:18

euhm

Woudlopershandboek
Petje van Kwak
Eendensnavel om op te doen als hij het gedicht voor leest

Rafelkap

Rafelkap

20-11-2013 om 17:18

pet

Ik zou iets doen met het petje van kwak. Kwak heeft geloof ik een groene pet. Zo niet dan komen hieronder een aantal reacties dat ik het verkeerd heb
Te maken van een goedkope bal van 2,50 die lek is en karton, of papier mache? En als cadeautje een scheetkussen erin.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-11-2013 om 17:34

Hout

Een hele grote Kwak tekenen, uitzagen en verven.
Trommel met padvinderskoekjes.
Woudlopersmedaille, héél groot.

amk

amk

21-11-2013 om 12:13

Kwak Duck ipv Donald

voorkant van de donald duck vergroten en op een doos plakken, achterkant zelfde ding. Kadootje er in, zaagsel er op. Dubbele bodem maakt het nog leuker. Et voila.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.