Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

26-11-2011 om 23:13

Super sinterklaas tip

Kijk nou toch eens:

www.videovansint.nl

je voert de naam van je kinderen in en hun bezigheiden of hobbys ofzo

en sinterklaas neemt een persoonlijk videoboodschap op, vervolgens stuurt hij die op en kan je op pakjes avond de sint laten vertellen waar de pakjes liggen!

mijn kinders zijn er te groot voor... maar voor jullie lijkt het me geweldig!

groet, pol

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
notje

notje

27-11-2011 om 11:03

Heb hem al

En hij is echt super leuk!Ik zit me al te verheugen op komende week.Een echte sint zou te spannend zijn dus dit vond ik wel een goed alternatief.

Guinevere

Guinevere

27-11-2011 om 12:52

Klinkt leuk

Klinkt leuk, ik zal eens kijken als ze op 1 oor liggen! Ik heb nog wel wat grote kado's die "ergens" moeten liggen...

Seej

Seej

27-11-2011 om 20:00

Als iemand wil bestellen

Ik las deze tip en heb de dvd inmiddels besteld. Na een paar fotospeurtochten was ik naarstig op zoek naar een ander leuk idee voor pakjesavond dus dit kwam als geroepen.

Nu is het zo dat wanneer anderen via mijn link een dvd bestellen, ik het aankoopbedrag terug kan ontvangen.

Mochten er nog gegadigden zijn voor deze dvd mag ik dan vragen om het via mijn link te doen? http://www.videovansint.nl/c/15156X1zO/

Bedankt en misschien kun je er zelf ook je voordeel mee doen.

Helaas

Geweldig idee en omdat dit het laatste jaar is dat mijn oudste van 7 waarschijnlijk nog helemaal in de Sint is wilde ik hem ook bestellen.

Maar... ze hebben blijkbaar een namenlijst die Sint ingesproken heeft en hoewel mijn kinderen hele normale Nederlandse namen hebben stonden ze geen van beiden in het systeem ;-(

Alleen voor de heel populaire namen dus.

notje

notje

29-11-2011 om 15:22

Hilbillie

Volgens mij kan het wel maar moeten ze de namen apart inspreken.Gooi er een mailtje tegenaan!

Bennikki

Bennikki

06-12-2011 om 14:45

Bedankt polly!

Wij hebben de dvd gisteren bekeken en de kinderen waren echt helemaal flabbergasted en ik denk dat we nog 1 extra jaar geloof in sinterklaas hebben gekocht! Zelfs de oudste van 11 geloofde weer even.
Goede tip. Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.