Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dada

dada

28-06-2013 om 09:56

Stroopwafelijzer: te koop?

Beste allemaal

iemand op mijn werk gaat afscheid nemen, en we moeten een kado hebben

nu weet ik toevallig dat zij heel graag zelf stroopwafels wil bakken, dus ben aan het googlen voor een elektrisch stroopwafelijzer

ik kan het niet vinden.
er zijn allerlei professionele dingen te koop (gas en elektrisch), maar dat is niet de bedoeling

Het mooiste zou zo'n contactgrill zijn, met verschillende bakplaten, maar dat zijn altijd 'gewone' wafels, geen stroopwafels.

Dus dit ziet er niet goed uit........
Heeft iemand een tip?

Dada

Jacquel

Jacquel

28-06-2013 om 15:21

Kniepertjesijzer

Ik gebruik daarvoor een kniepertjesijzer. Alom op internet te koop, ook tweedehands.

dada

dada

29-06-2013 om 22:43

Hmmmm

ja, dit noemde collega ook, maar vertelde erbij dat ze een echt stroopwafelijzer wilde

wel gek dat die eigenlijk alleen professioneel te krijgen zijn

ik zag het kniepertjesfilmpje op Youtube, ziet er leuk uit!

dada

Marktplaats

Op marktplaats zie ik diverse (antieke) wafelijzers in de vorm van een tang met ronde ijzers. Zo'n tang gebruikte mijn opa die bakker was ook voor het bakken van stroopwafels op gas. Prijs vanaf ca 10 euro.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

mijk

mijk

01-07-2013 om 22:13

dada

dada

02-07-2013 om 07:40

Stroopwafels

Hoi triple

bedankt voor je reactie
ik heb die wafelijzers gezien, maar dat zijn geen stroopwafelijzers, maar 'gewone' wafels

die collega had zelf ook al gezocht en niet gevonden, en ik geloof ook dat ik het niet ga vinden

we zullen een ander kado moeten verzinnen

dada

Dada

Ja er zitten veel van die wafelijzers voor dikke Luikse of Brusselse wafels tussen, maar ook tangen met platte ronde ijzers. Dat zijn ouderwetse stroopwafelijzers.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

dada

dada

02-07-2013 om 14:17

Triple en tijgeroog

heee, die had ik nog niet gezien

bedankt!
hier ga ik mee verder

groetjes
Dada

Tijgeroog

Tijgeroog

02-07-2013 om 18:26

Dada

Er staan meer van zulke ijzers op márktplaats

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.