Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

28-05-2014 om 19:29

Stoomreiniger van de Lidl

Wie heeft er ervaring met deze stoomreiniger of soortgelijke reinigers?
http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-2F477993-7D1478F5/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=3976
Ik zou de reiniger vooral willen gebruiken voor de keukenvloer, badkamervloer, tegels in badkamer en bad.
Op internet zie ik ze in vele prijsklassen staan. Zou die van de Lidl goed genoeg zijn?

Veel kwaliteitsverschil

Heb beroepsmatig met een Alto steamtec 51H gewerkt 3,5 bar die kost 500 euro.

Je moet kijken naar hoeveel bar hij heeft.
Onder de 3 bar zou ík er niet aan beginnen.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2014 om 22:17

Lijkt een beetje op de onze

Wij hebben sinds de winter een Shark. Was oorspronkelijk iets van 125 euro en in een magazijnverkoop 25 euro. Altijd leuk natuurlijk. Ik kan niet zeggen of die van Lidl net zo is als de onze, maar ik zou de gok wagen. Voor dat bedrag kun je je niet echt vertillen. Zonde als het tegenvalt, maar geen ramp.

Ik lees mee

maar helaas niet zoveel reacties. Ik ben ook al een tijdje aan het dubben, zit nu toch aan een Karcher te denken. Iemand daar ervaring mee ?

Kaaskopje

Kaaskopje

30-05-2014 om 17:51

Algemeen gezegd

vinden wij het een superding. Het wordt echt schoner dan met dweilen.

Ik heb hem

Vorig jaar precies dezelfde gekocht bij de Aldi.

Bevalt prima, hij maakt mijn tegelvloer in de gang en badkamer prima schoon. Dweil gaat erop met klittenband, en kan zo in de wasmachine.

Als goedkoop alternatief voor een Shark voldoet ie prima.

En verticaal werk ?

Ik zou hem ook graag gebruiken voor de tegelwanden/ douche cabines in de badkamers, daar lees ik vaak wat mindere reviews over, iemand ervaring ? Ik moet trouwens wel lachen om die reviews: de 1 is laaiend enthousiast, de ander heeft spijt als haren op het hoofd, haha. Maar ja dat is natuurlijk met alle reviews wel zo

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2014 om 22:58

Dat kan niet volgens mij

Althans met de onze niet. Niet van Lidl dus, maar wel een zelfde type.

Deze Shark

http://www.lakeland.co.uk/23438/Shark-2-in-1-Electronic-Steam-Mop heb ik gezien, dus dat is niet de steam cleaner jij hebt Kaaskopje ? Deze zou qua prijs ongeveer overeenkomen met wat jij schreef als retail prijs.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.