Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brianna F

Brianna F

14-05-2012 om 08:21

Stoomreiniger

Ik heb eindelijk besloten dat ik toch een stoomreiniger wil. Als ik de verhalen mag geloven werkt het als een tierelier. Nu wil ik wel een goede, heb op kieskeurig al zitten kijken en daar wordt de Kärcher SC 3000 bejubeld. Heeft iemand hier ervaringen met een stoomreiniger, wat doe je er allemaal mee en bovenal: werkt het echt zo goed?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tapijt

Mijn moeder heeft een stoomreiniger, geen Kärcher maar van een ander merk. Zij is er heel tevreden mee. Ze gebruikt hem voornamelijk voor het tapijt, ze heeft heel lichtgrijs katoenen vloerbedekking, ontzettend vlekgevoelig. Het wordt er mooi schoon van. Ik was van plan dat ding eens van haar te lenen om mijn badkamer met 6 kilometer voeg er mee te doen en de ramen er mee te zemen. Als het er van de week van komt, laat ik je weten of het wat is.

skik

Brianna F

Brianna F

15-05-2012 om 09:09

Skik

Graag, ik wil wel eens weten of hij echt zo goed werkt. Niemand anders ervaringen?

Ahm, bummer

Ik wilde dat ding vanmiddag bij mijn moeder ophalen, maar hij is stukgegaan, ze heeft hem weggegooid. Ik kan je dus niet verder helpen met ervaringen! Ik weet alleen wel dat die Kruitvatdingen van een paar tientjes alleen maar lauwwarm water sijpelen, daar heb je dus niks aan. (Hé, is lauwwarm het enige nederlandse woord met dubbel w?)

skik

krin

krin

16-05-2012 om 09:21

Skik (ot)

Lauwwarm zal vast ruwweg het enige zijn, ja

krin

krin

16-05-2012 om 11:28

Skik (ot)

en dat gaat ten koste van het hele bouwwerk.

krin

krin

16-05-2012 om 11:29

Skik (ot)

Al levert het misschien wel een interessante schaduwwerking op.

Ik zal ophouden.

ishtar

ishtar

16-05-2012 om 11:40

Skik(ot)

sneeuwwit

ishtar

ishtar

16-05-2012 om 11:41

Oeps

die stond er al

Dames

Dit is echt afschuwwekkend!

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.