Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stoomgenerator

Ik heb best een fijn stoomstrijkijzer. Maar ik strijk vrij veel en ik hoor positieve geluiden over een stoomgenerator. Wie weet me meer te vertellen over de voordelen tov een gewoon stoomstrijkijzer en welke is een fijne (voor bijna industrieel gebruik .
Dank.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Trix

Trix

05-04-2012 om 10:15

Ik!

Ik heb laatst een Philips stoomstrijkgeneratormachine besteld via de rentepunten van de ING en vind 'm geweldig !!! Door het grote reservoir hoef je minder vaak water te tappen. De bout zelf is minder zwaar omdat het water niet in de bout zelf zit, maar in de stoomgenerator. Hij heeft een enorm lang snoer, vergeleken met een gewone strijkbout... En het belangrijkste, het strijkt als de brandweer, supersnel. Spijkerbroeken uit de droger, lekker verdraaide pijpen, 1 keer eroverheen en glad
Ik heb deze: http://www.ing.nl/particulier/sparen/rentepunten/welkom-in-de-rentepuntenwinkel.aspx. Kijk bij huis en tuin, huishoudelijke apparaten, Philips GC8350/02. De adviesprijs klopt niet, hij kost in de winkel rond de €160, ik heb dus €120 betaald plus rentepunten...

Anienom

Anienom

06-04-2012 om 09:21 Topicstarter

Trix

Ondertussen heb ik er eentje besteld, het is bijna dezelfde als jij hebt. Ik ben benieuwd, hij zou vandaag bezorgd moeten worden, maar op postnl staat nu weer zaterdag. Grmbl, ik heb echt kilo's strijk die nog vandaag weg moeten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.