Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Qwerty

Qwerty

22-02-2015 om 17:46

stofzuiger opgestegen :-)

Na ja zeg, begeeft ineens de stofzuiger het Ach, hij ging pas 15 jaar mee...
Maar wat nu? Ik had er eentje mét zak, mijn voorkeur gaat hier toch weer naar uit. Maar ben toch nieuwsgierig wie een stofzuiger heeft zonder zak? Hoe bevalt deze? Is die opvangbak niet vies, gaat dit niet ruiken?

Waar je allemaal niet mee kan zitten, hé?

Qwerty

guera

guera

22-02-2015 om 18:29

enorm herrie

Wij hebben er een. Een nep merk. Misschien dat dyson beter is want dit is niks. Maakt enorm veel herrie. Ik blijf bij de zak.

Astrid

Astrid

22-02-2015 om 22:06

Ik heb er eentje, bcc, ik meen 80 euro. Prima ding en na elke 2 stofzuigbeurten gooi ik de bak leeg. Geen vieze lucht, geen verstoppingen, geen lastige handelingen om hem te legen en geluid is bij elke stofzuiger irritant vind ik

Half a twin

Half a twin

23-02-2015 om 17:40

echte dyson

Heb een echte dyson, helemaal tevreden mee. Minder stinklucht dan met een stofzuiger met zak. Ik zuig 2 x in de week en dan na de tweede zuigbeurt gooi ik die bak leeg. Eens in de zoveel weken met nat schoonspoelen en klaar.
Stofbak wel legen in een zak, noet zo los in je rolcontainer als de co tainer dan geleegd wordt met een beetje wind beneem je de vuilnismannen de adem.

+ Brunette +

+ Brunette +

23-02-2015 om 18:12

Oef, het lijkt me helemaal niets

Elke twee zuigbeurten de stofzuiger leeggooien. Brrr, dan maar liever geld uitgeven aan zakken en het milieu een klein beetje extra vervuilen. Ik stofzuig een of soms twee keer per week en mijn huis is niet groot en ik doe maanden met een zak.

Half a twin

Half a twin

23-02-2015 om 22:37

Vaak legen is minder vies

Als ik die bak iedere week leeg, valt de stofprop makkelijk in de vuilniszak. Als ik weken doorga dan moet ik met mijn handen trekken aan de dot stof en lange haren, dan is het een vies klusje.

Astrid

Astrid

24-02-2015 om 11:36

het is net als met een toilet

Bijhouden is minder vies werk dan het op laten lopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.