Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dusty

Dusty

08-02-2017 om 21:17

stofzuiger bij allergie

Nog een stofzuiger vraag. Mijn dochter is vandaag getest op allergieën En ze blijkt dus allergisch te zijn voor huisstofmijt.
Nu willen we dus een stofzuiger met HEPA filter kopen Liefst zo hoog mogelijk.

Kan iemand vertellen waar we nog meer op moeten letten. Is het vermogen van de stofzuiger ook belangrijk. Als ik ga zoeken zie ik verschillende met grote prijsverschillen.
Wie heeft hiermee ervaring en kan mij vertellen welke stofzuiger ik het beste kan kopen.

Ad Hombre

Ad Hombre

08-02-2017 om 21:19

Het beste

Is een centrale stofzuiginstallatie. Dan wordt het stof naar de buitenlucht geloosd. Mijn huis heeft er een, de vorige bewoner was allergisch. We gebruiken hem nauwelijks. Zo'n gedoe met die lange slang.

Ja of

Een werkster. En ik veegde en dweilde. In het begin elke dag met een natte doek om een trekker door het huis.
De werkster wilde op een gegeven moment liever een stofzuiger maar dan ging ik toch wel even boodschappen doen of ik werkte.

Dusty

Dusty

08-02-2017 om 23:20

reactie

Ik ga morgen eens kijken voor die centrale stofzuiginstallatie maar ik denk dat dat wel een hele dure grap wordt
Een werkster is niet nodig Mijn dochter is allergisch Ik heb nergens last van en kan dus gewoon stofzuigen en dweilen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.