Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cynthia1

Cynthia1

10-08-2013 om 10:48

Stille afzuigkap?

Zoals vele Nederlanders heb ik een open keuken. Nu wil het geval dat de kinderen tijdens het koken televisie mogen kijken. Maar door de herrie van de afzuigkap kunnen ze die amper verstaan. We willen nu de tv verplaatsen maar ook een stillere afzuigkap. We hebben nu het geweldige merk Whirlpool (Ikea-keuken...). Iemand tips?

Judith H

Judith H

10-08-2013 om 18:26

Ilva

Ilva

11-08-2013 om 19:11

Itho

Wij hebben een afzuigkap van het merk Itho. Wij hebben ook een open keuken en deze afzuigkap zit helemaal tegen het plafond aan en komt zo'n 20 tot 30 cm van het plafond af. De motor van de afzuigkap zit bij ons in de meterkast en maakt haast geen geluid. Wel is hij heel erg sterk. Het model is: D840 exclusive, van Itho dus. We hebben hem nu 4 jaar en zijn er erg tevreden mee. Hij is zelfs zo stil dat we vaak vergeten om hem uit te zetten en als je dan in de gang komt dan hoor je de motor wel maar wel veel zachter dan een gewone afzuigkap.

Cynthia1

Cynthia1

16-08-2013 om 19:33

Bedankt

Judith en Ilva bedankt. Ik heb de site helemaal uitgeplozen en de Itho kwam er als beste uit. We hebben een klusser ingehuurd die het hopelijk komende week allemaal kan installeren! Ben benieuwd.

Ilva

Ilva

19-08-2013 om 20:09

Geweldig

Ik hoop dat je er heel tevreden mee bent. Zie net dat hij hier nog aan staat. Ik ga 'm gauw uit doen.

Judith H

Judith H

20-08-2013 om 11:21

Fijn!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.