Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suze

Suze

05-10-2011 om 21:28

Stickers?

Beetje suffe vraag, maar om efficient te handelen (heb weinig tijd momenteel) toch even de vraag hier: ik wil mijn huisnummer op de kliko's zetten, dus heb een beetje grote cijfers nodig (hoeft ook niet mega groot).

Waar koop je dergelijke stickers (bij voorkeur goed en niet te duur)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Papierwinkel

met schildersbenodigdheden, ik zie ze ook wel eens bij kantoorartikel zaken.

Puck

Puck

05-10-2011 om 21:54

Dhz bouwmarkten

Bouwmarkten hebben ook vaak stickers en anders idd kantoorboekhandels

Ineke

Ineke

05-10-2011 om 22:42

Plakpapier

Ik had nog wit kastpapier liggen, zelfklevend en van plastic dus. Ik heb toen cijfers uitgeprint op printpapier in spiegelbeeld (lekker groot, een nummer was een halve a-4) toen heb ik op dat spiegelbeeldnummer het plakpapier geplakt (zonder de plakkant eraf te halen, dus gewoon met plakband) toen nog een keer het papier door de printer met hetzelfde cijfer en toen stond dat cijfer dus op het plakpapier geprint en dat heb ik uitgeknipt.
Het ging me trouwens niet om het goedkope, maar ik wilde leuke cijfers in een leuk lettertype (vond die cijfers uit de bouwmarkt zo saai en gewoontjes (ja ik weet het, erg onbelangrijk eigenlijk )

Niet doen

Ik zou geen huisnr op je kliko plakken. Handig voor inbrekers: als kliko nr 38 nog aan de straat staan zijn ze daar hoogstwaarschijnlijk niet thuis.
Kan je geen ander herkenningsteken erop plakken,

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Triple

Hier staat sowieso het huisnummer ook in de deksel van de container gestansd, dus als ze willen kunnen inbrekers dat toch wel zien.

Sawo

Sawo

06-10-2011 om 09:19

Blokker

Stickers met huisnummers en vlinders ik geloof 2,50 euro, wel een jaar geleden.

succes

saar

Suzanne

Suzanne

06-10-2011 om 10:35

Met verf gedaan

Ik heb het gewoon met verf gedaan: huisnummers groot uitgeprint op een A4'tje (1 getal per A4), uitgeknipt, op kliko geplakt en met een spuitbus verf van de Action knalrode huisnummers erop gespoten. Toen het droog was, de sjablonen verwijderd.

Rina

Rina

06-10-2011 om 13:10

Hier ook met verf

Maar dan gewoon met een verfkwast. We hadden nog verf in huis, maar anders kun je ook een klein potje verf in de hobbywinkel kopen.

sjalot

sjalot

06-10-2011 om 13:54

Via internet bestellen

Ik heb (ook voor de kliko) stickers besteld op deze site: http://www.superletters.nl/
De prijs hangt af van het formaat. Je kunt ook nog zelf een font en kleur uitkiezen, leuk toch? Mijn stickers zien er na een paar jaar nog prima uit.
Overigens, ook ik heb grote cijfers aan de voorkant van de kliko geplakt. Maar achteraf denk ik dat het eigenlijk voldoende is om kleine cijfers bovenop de kliko te hebben – je loopt er toch naartoe en kijkt dan welke kliko je naar huis gaat slepen. Dat de kliko al van verre herkenbaar is voegt eigenlijk niet zoveel toe, bij ons in de straat tenminste.

Bibi72

Bibi72

06-10-2011 om 20:09

Watervaste stift

Ik heb het huisnummer met watervaste stift erop geschreven, ik moet wel om de paar maanden het nummer overtrekken. Het vervaagt langzaam.

ilsepilse

ilsepilse

07-10-2011 om 11:25

Action

ik heb ze bij de action gekocht met mooie tulpen erop
2,50 voor zo'n pakket.

Praxis heeft grote cijferstickers

.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.