Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

May

May

15-07-2013 om 22:33

Step-raadsel

Zoon wordt binnenkort 9 en wil graag een automatische step, daar heeft hij kinderen mee over het schoolplein zien rijden, zegt hij. Volgens hem is het er niet zoeen met een bewegend plankje.. Maar wat voor een dan wel?

Jesse_1

Jesse_1

15-07-2013 om 22:57

Ik vermoed

Een elektrische step. Een paar vriendjes hebben die.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

15-07-2013 om 22:59

Scooter

Nou, dat is een scooter voor minderjarigen. Met zitplek. Echt serieus, mijn buurjongen heeft er één. Ik denk dat de lol er snel af is, maar ik weet dat ik wat ouderwetsch ben in die dingen. Gewoon, lekker zelf steppen op een goede step. Niet zo'n rammelbak van twee tientjes maar echt een lekker stepje. Ik denk dat een kind daar veel meer plezier aan gaat beleven.
Ik weet niet waar buuirkind het gekocht heeft. Misschien uit de winkel waar ook zijn kinderquad vandaan komt .

Rosa van der Zanden

Dendy Pearson

Dendy Pearson

16-07-2013 om 08:15

Electrisch

Dat zal wel een electrische zijn. Zie je hier ook wel.
Maar daarmee mag je niet op de openbare weg en bij schade ben je dan dus ook niet verzekerd!

Thursday Next

Thursday Next

16-07-2013 om 09:25

is het zo'n ding wat op de reclame was, volgens mij deze:
http://www.intertoys.nl/speelgoed/space-scooter-zwart-588793.html

Tihama

Tihama

16-07-2013 om 20:25

Niet enthousiast

Wij hebben zo'n ding. Het was een cadeau. Ik ben er nooit blij mee geweest. Hij gaat namelijk veel te hard en is daardoor ook gevaarlijk.

Gelukkig zijn de kinderen er ook niet meer in geïnteresseerd.

Tihama

100%mama

100%mama

19-07-2013 om 13:03

Space scooter

Zoonlief (9) heeft ook zo'n space scooter en moet zeggen...voor het eerst heb ik spijt als haren op mijn hoofd! Ding gaat knoert hard en remmen gaat dan niet in 1 stoot he als er een auto de hoek om komt zeilen. Zoonlief is vorige weer over een kleine oneffenheid gevallen, stuur vol op zijn borstbeen. Flinke open wond en behoorlijk blauw! Hij vind het helemaal geweldig, ik hou mijn hart vast als dat ding weer de schuur uit komt...

May

May

23-07-2013 om 18:57

Toch liever iets anders..

Hij heeft het niet meer over de step en als ik dit lees, ben ik daar blij mee...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.