Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juno

Juno

15-12-2016 om 21:06

Stekker stofzuiger zit vast

De stekker van de spiksplinternieuwe stofzuiger zit vast. Het is zo'n automatisch oprolsysteem. Of ik nu het knopje induw of niet ik kan de stekker niet uitrollen. Ik heb al voorzichtig aan de stekker getrokken maar ook dat was niet de oplossing. Hoe krijg ik het ding weer los?

Vogel

Vogel

15-12-2016 om 22:16

Spiksplinternieuw?

Terug naar de winkel dan.

Ik zou ook terug gaan

Als ie wat ouder is zou ik een ferm tukje geven.Dan schiet ie vaak wel los omdat dan het snoer dubbel zit of zo,maar als ie nog nieuw is,is t misschien wat anders.

En....

Opgelost?

Juno

Juno

18-12-2016 om 22:44

Man heeft stofzuiger uit elkaar gehaald. De stekker was een stukje naar binnen in het opwindmechanisme gegaan. Hij heeft een touwtje om het dikke gedeelte van de stekker gedaan en kon hem toen door iets handigs te doen er uit trekken. Klinkt simpeler dan het was.
Terug naar de winkel kon ook, maar dan ben je de stofzuiger dagen kwijt.

Half a twin

Half a twin

19-12-2016 om 07:45

Dagen kwijt

Maakt dat uit dan? Nu het snoer er niet uit kon had je hem ook niet kunnen gebruiken. Dus in de winkel of thuis met snoer in het apparaat maakt volgens mij niet uit.

Juno

Juno

19-12-2016 om 08:44

Tuurlijk wel

Het is donderdagavond gebeurd, kan ik hem vrijdag wegbrengen, gaat er sowieso een weekend overheen. Op zijn vroegst dinsdag terug want maandag is de winkel dicht. Dinsdg werken we beiden, woensdag hebben we verplichtingen, donderdg werken we beiden.
Nu kon man zaterdag al stofzuigen.

Half a twin

Half a twin

19-12-2016 om 08:56

Garantie kwijt

Op een spiksplinternieuwe stofzuier zit nog garantie. Als je dan zelf gaat pielen en zichtbare sporen van dat pielen achterlaat is de garantie foetsie. Niet zo handig voor een eventueel nog komend defect. Ik had persoonlijk liever dat ding weggebracht om van een nieuw apparaat te voorkomen dat de garantie er aan ging. Bij mijn vorige stofzuiger na 6 jaar ook eens zo'n geintje gehad, dat heeft mn zelf opgelost er was toch geen garantie meer.

Tango

Tango

21-12-2016 om 14:20

Zou het ook zo doen hoor

Ik had hem ook liever uit elkaar gehaald hoor. Terug gaan naar de winkel, dagen erop wachten tot hij weer klaar is etc. Veel teveel gedoe. Ik wil een stofzuiger gewoon altijd bij de hand hebben. Ik had hooguit even gebeld met de winkel of hij ter plekke gerepareerd kon worden. Dan was ik gegaan. Anders zou ik het zelf geprobeerd hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.