Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

10-01-2013 om 10:53

Staand wasrek gezocht

dat tegen een stootje kan (een keer per dag inklappen en wat verschuiven).

We hebben nu een vrij dure tomado, en ik krijg herhaaldelijk tegen verzendkosten verbindingstukken toegestuurd (die breken telkens af) en ik word er nu zo langzamerhand gek van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

10-01-2013 om 11:47

Ikea

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30227912/

Ook ideaal om prachtige verplaatsbare hutten mee te bouwen......

Rafelkap

Rafelkap

10-01-2013 om 13:02

Toren

Ik zoek eigenlijk meer zo'n toren, die maar 1 m2 in beslag neemt. maar die hebben ze ook bij de ikea zag ik. Bevallen die goed?

mix

mix

10-01-2013 om 13:25

Ja een wastoren

heb ik ook, van de marskramer, 39.95
zoiets als dit:
https://www.marskramer.nl/droogrekken/tomado-aliseo-droogtoren-30-meter.html?PathCatalog=NL_drostr_droogrekken

ideaal, neemt weinig ruimte in, is verrijdbaar en past aardig wat wasgoed op. Met 6 wassen draai ik 2 drogerbeurten en de rest gaat op het rek en houd ik nog vaak ruimte over of gebruik ik 2 'lijnen' voor 1 shirt zodat het nog sneller droogt. Zonder in te klappen bij mooi weer zo tuin of balkon oprijden want hij past door een deurgang

mix

mix

10-01-2013 om 13:26

ik heb m zo'n 6 jaar zonder problemen elk weekend in gebruik zonder enig mankement

Dezelfde als mix

Ik heb precies dezelfde als Mix en die bevalt heel goed! Ook nooit problemen en defecten, ondanks regelmatig verplaatsen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vera*

Vera*

10-01-2013 om 14:28

Ook

Het wordt saai maar die heb ik ook.

toja

toja

10-01-2013 om 16:00

Blokker

Wij hebben zo'n toren bij de blokker gehaald. Geen idee welk merk het is, maar die bevalt goed. Kostte iets van 25 euro.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Rafelkap

Rafelkap

10-01-2013 om 17:07

Bedankt!

Jaaaaaaa ik heb die van Mix, Jasmino en Vera* vandaag bij de marskramer online gekocht. Zoveel enthousiasme, dat moet dan wel wat zijn (en al 6 jaar niet stuk).
Bij de blokker hadden ze laatst niks.

bedankt!

Hoop dat ie jou ook bevalt!

Ik hoop dat het rek jou ook zal bevallen! Wat ik nog vergeten was te vertellen, maar waarom ik hem heel erg fijn vind: hij is heel gemakkelijk opklapbaar en neemt weinig ruimte in dan, hij laat zich heel snel en gemakkelijk verplaatsen inderdaad, maar hij is ook heel flexibel. Je bepaalt namelijk zelf hoeveel rekjes je omhoogklapt. Ik gebruik vaak 1 kant de rekjes, en 1 kant gewoon de stand met de rekjes naar beneden, zodat ik kleding aan hangertjes kan laten drogen. Voor sommige stukken vind ik dat namelijk fijn.

Wij hebben een toren van leifheit

Die was wel goedkoper hoor, paar tientjes bij de Lidl.
En ik was zooo zwanger dat ik Beukman moest bellen want ik kwam gewoon niet thuis met dat ding. Nesteldrang in de laatste weken...
maar we hebben hem nu bijna acht jaar (zo oud is jongste) en nog nooit iets aan vervangen!

Margriet*

Margriet*

10-01-2013 om 21:40

Vraagje

waarom moet ie zo vaak ingeklapt en vv worden? Wij hebben er een van ehh geen idee. Ik schat in Blokker. Die hebben we nu 15 jaar. Wordt niet in of uitgeklapt maar is nogals nieuw.

Tink

Tink

10-01-2013 om 23:53

Ja, ikea

Die 'toren' van Ikea inderdaad, heb ik ook. Bevalt prima. Mijn vorige (Blokker) was een stuk minder stabiel en had maar 3 'verdiepingen', deze heeft er 4, dat scheelt enorm veel hangruimte. Niet verkeerd want wij zijn met z'n zessen hier
Volgens mij heet het ding Antonia.

Tink

Tink

11-01-2013 om 00:04

Nouja?

Hoe ik daar nu bij kom. Tegenwoordig heet het ding Mulig. Ook best
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40233154/
Zie foto nummer 3, als je eens niet zoveel was hebt kun je hem ook half uitgeklapt neerzetten, dat scheelt veel ruimte. En elk rekje kun je naar believen in- of uitklappen, dus ook lange kledingstukken passen er prima aan.

Rafelkap

Rafelkap

11-01-2013 om 10:18

Antwoord margriet*

Wegens ruimtegebrek, op de kamer die was bedoeld als studeer/waskamer slaapt een kind. De was verhuist nu elke avond weer naar onze kamer. En er staat een kast in de gang waardoor de deuropening kleiner is, dus moet het wasrek wat ingeklapt worden. Niet ideaal, maar het gaat wel. Ik vind het wel ideaal dat dat ding zelf maar 1 m2 is.
Fijn dat leifheit en ikea ook goed bevallen want misschien koop ik nog wel een tweede om in de doucheruimte te kunnen zetten, die plek is eigenlijk beter (alhoewel daar ook een kast staat waardoor het smaller wordt). Vraag me ook af of de was wel goed droogt daar (er is wel een raampje)

Merel

Merel

11-01-2013 om 11:31

Onze kamer?

Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom laat je de was niet gewoon op jullie kamer staan overdag? Dat is jullie slaapkamer? Of is het de woonkamer?
Wij hadden vroeger altijd van die wasrekjes die je aan de deurpost kon hangen, kon best veel op, en je kan er meerdere ophangen, op meerdere deuren. Of desnoods het wasgoed van die persoon van die kamer? (kan je ze wellicht (weet niet hoe oud ze zijn hoor) meteen aanleren dat ze het opvouwen en in hun kast doen als het droog is.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-01-2013 om 11:40

Half inklapbaar

Ik heb sinds kort een wastoren die je ook half op kunt zetten. Er steekt dan ook geen pootje uit, dus ik kan hem tegen de muur zetten en dan neemt ie maar de helft van de ruimte in beslag. Ook handig als je hem wil verplaatsen. Dan moet het natuurlijk wel zo zijn dat je niet heel veel wasgoed hebt, maar bij ons past het meestal wel. Als er veel was is zet ik 'm helemaal op.

Rafelkap

Rafelkap

11-01-2013 om 12:09

Merel

De ventilatie op het kamertje voor is beter (raam kan open blijven ook als het regent), het droogt daar sneller. Vandaar. Het hoeft ook niet elke dag. (Eeeeh, het is een kind dat zeer moeilijk iets aan te leren valt helaas, hij propt als ik niet oplet schone theedoeken in de wasmachine Was leren sorteren en opvouwen is nog niet haalbaar.) Hij is ook overdag niet op z'n kamer, vandaar dat overdag een rek daar praktisch is.
We hebben ook een rek aan de deur in onze kamer, voor dekbedhoezen, maar mijn man wil die 's nachts nooit laten hangen.

Vera*

Vera*

11-01-2013 om 15:44

Handig

Deze lijkt mij ook heel handig:
http://www.leifheit.de/nl/leifheit/producten/produktdetails-nl/kategorie/frische-waesche/produkt/aluquick.html
Helaas past die net niet genoeg onder het schuine dak in mijn washok. Je kunt er wel lange lappen, zoals spijkerberbroeken en grote vesten, op kwijt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.