Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Staafmixer

Ik ga nog staafmixerloos door het leven. Om lekkere soepjes te maken wil ik er nu toch eens eentje gaan kopen. Ik zie echter door de bomen het bos niet. Er zijn zoveel soorten mixers. Welke hebben jullie en bevalt dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De goedkoopste

Ooit eens bij de Blokker gekocht. Doet het al jaren naar wens en behoren. 1 stand, staafmixen klaar. Het enige dat misschien handig zou zijn zijn meerdere standen, maar tot op heden heb ik dat niet echt gemist.

bibi63

bibi63

29-09-2012 om 14:02

Idem al moppeke

Ook van de Blokker, werkt al jaren prima. Inderdaad geen standen, maar eigenlijk nooit eerder over nagedacht dat dat handig zou zijn (geen idee waarvoor ook).
Gr. Bibi

Ooit bij ah

een simpel ding gekocht en die doet al jaren dienst. Ook maar één stand.

Marit

Marit

29-09-2012 om 16:12

Hema

Heeft ook goedkoop en simpel

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

marinade

marinade

29-09-2012 om 20:28

Een dure

Bamix. Zeer tevreden mee, ik heb 'm al acht jaar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

amk

amk

29-09-2012 om 21:20

Bij de benzine zegeltjes.

gekregen van een vriendin, enige dat ik mis is een hak mogelijkheid. Heb ook geen andere keukenmachine die dat kan.
Ding is zeker 15 jaar oud.

Aïda

Aïda

29-09-2012 om 22:26

Ja donderdag gekocht

Ik heb donderdag bij de maskramer er 1 gekocht voor 10 euro, hij heeft maar 1 stand. Maar hij deed het prima, mijn pompoen werd helemaal fijn..
En ik zal hem niet elke week gebruiken, en zag het nut van een dure niet in.

Ik kook niet profecioneel dus vond een goedkoop ding volstaan. En hij doet wat hij moet doen..

Goedkope braun

Ik heb al sinds jaar en dag een vrij goedkope van Braun, ook met maar 1 stand. Volgens mij heb ik m al 10 jaar.

Groeten,

Temet

Ruim 50 jaar

Mijn moeder heeft er eentje van Tomado, ruim 50 jaar geleden gekregen als verlovingscadeau. Ze gebruikt het ding niet wekelijks, maar wel regelmatig, nog steeds. Werkt prima.

Ik heb een minipimer van Braun, ooit met airmiles bij AH gekocht. Ideaal (kan in vaatwasser).

O ja, vaatwasser!

Da's wel een goeie. Die van mij kan ik losdraaien van het motorgedeelte en de staaf kan dan in de vaatwasser.
Ideaal!

Al bijna 25 jaar

Een ook een minipimer van Braun. Doet het nog steeds, er kan niets af, maar ik spoel hem even af onder de hete kraan met een beetje afwasmiddel.

+ Brunette +

+ Brunette +

03-10-2012 om 00:18

Stalen staaf

Ook ik heb een goedkope met maar één stand, Moulinex geloof ik. Doet het prima. Het enige waar ik een beetje spijt van heb is dat ik er eentje met een plastic staaf heb gekocht, het gedeelte dat in de soep/saus gaat is inmiddels groezelig geworden van alle ingetrokken groentesappen en specerijen.

Tine Winkel

Tine Winkel

03-10-2012 om 19:14

Sommige hebben minder scherpe messen

Mijn eerste staafmixer was een Braun en daarvan waren de mesjes minder scherp. Pompoen of ander zacht spul pureerde prima, maar als je iets had waar ook wat steviger spul (bv. appel of rauwe paprika) tussen zat werd 't niets. Daarom later een andere aangeschaft, Moulinex geloof ik, met heel scherpe mesjes en een staaf die los in de vaatwasser kan. Erg handig.
Wel altijd eerst staaf op mixer zetten en dan pas stekker in het stopcontact (vriendin van dochter deed het andersom en bevestigde op een verkeerde manier de staaf, waardoor het mesje in haar handpalm draaide...brr!!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.