Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hes@

Hes@

02-03-2012 om 20:10

Sportbh

Wie weet hoe het zit met de maten van sport bh's? Ik zoek 90B. Maar bij hema en perrysport is 85 de grootste maat. Sporten dames die ietsje breder dan superdun niet? Waar koop ik een nieuwe spotbh die niet te strak zit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

02-03-2012 om 20:20

Speciaalzaak

Bij de Hema hebben ze alleen maar standaard maten. Ik haal mijn bh's altijd bij een goede speciaalzaak.

Marie

Marie

02-03-2012 om 20:21

Livera

Hoi
Ik heb mijn sportbh (95E) gewoon bij de Livera gekocht.
Succes

Petr@

Petr@

02-03-2012 om 20:54

ga naar een sportzaak, Runnersworld of Starshoe.
Of bestel bij deze site: http://www.sportbeha.com/N_frame.html?http://www.sportbeha.com/

Ik heb de mijne bij Starshoe gekocht. Normale beha's heb ik 75B, maar voor de sportbeha 75A en die hebben ze toen gewoon besteld.

Hes@

Hes@

03-03-2012 om 11:33

Maar waarom niet gewoon bij de hema?

Dank voor de tips. Ik zal daar zeker gaan kijken. Vraag me wel nog steeds af,waarom hema en perrysport alleen de kleine maten hebben. Een bhtje van de hema geeft voor mij bij mijn sport voldoende steun en kost 15 euro. Bij een speciaalzaak ben je 2 of 3 keer zoveel kwijt. Sportbh.com had ik al even gekeken Veel mooie bh's maar weinig keus in 90b. Is dat zo'n rare maat?

Vic

Vic

03-03-2012 om 12:27

Hes@

Het is geen rare maat, maar hij zal niet vaak voorkomen. Zelf heb ik 70D. Die verkopen ze niet bij de Hema, H&M, V&D of alle andere adressen waar je goedkope bh's kunt kopen.

JansjeRommy

JansjeRommy

03-03-2012 om 22:51

Kwaliteit

Ik heb verschillende sportbh's waaronder 1 van de hema en 1 van het kruidvat. Laatst ook twee van geode merken gekocht, Shockabsorber en nog zoiets. Dat is toch wel een wereld van verschil hoor, ook met mijn bescheiden 80b.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.