Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bennikki

Bennikki

09-03-2017 om 10:44

Spoedvraagje: smaakvolle slingers

Dochter is morgen jarig en toen ik vanochtend inventariseerde of ik nog slingers had zag ik dat het niet veel soeps was: van die lelijke uitgescheurde harmonica-vloeipapier slingers, van de stoffen vlaggetjes in diverse bloemmotieven, witte duifjes (waarom heb ik die ooit gekocht) en een "hoera, ik ben 12"-slinger (dochter wordt 17)
Dus ga ik vanavond wat nieuws kopen, maar heeft iemand een suggestie waar? Ooit kocht ik bij de Hema prachtige glanzende cirkels aan een koortje, heel mooi maar wat zwaar zodat ze allemaal kapot zijn gegaan. Zoiets zoek ik, maar als ik google op "smaakvolle slingers" krijg ik alleen smakeloze te zien en de Hema verkoopt ze niet meer. Het moet vanavond hangen dus bestellen gaat niet meer.

Tijgeroog

Tijgeroog

09-03-2017 om 11:39

Lastig

Want ik vind die vlaggetjes best smaakvol.
Maar kijk eens bij xenos, supermarkten, bruna etc. Online kijken wat ze hebben en dan er langs.

veel

In de meeste grote steden zijn er de laatste tijd legio van die 'crash'-winkels neergestreken die restpartijen verkopen. Denk aan euroland of de action en consorten. Daar zou ik gaan kijken. En het is koopavond, dus ze zijn open....meestal. Trouwens, wil je dochter nog wel slingers?

Triva

Triva

09-03-2017 om 12:27

grappig

Niet overal is het koopavond op donderdag

Papieren bollen

Bij Blokker hebben ze gele, en waarschijnlijk ook andere kleuren, uitklapbare papieren bollen. Ziet er leuk uit als je ze op verschillende hoogte hangt. En bij Action papieren slingers met effen witte hartjes, te combineren met bijvoorbeeld ballonnen in één kleur.

pia

pia

09-03-2017 om 12:44

tuurlijk

Tuurlijk wil een 17-jarige nog slingers. Hier wel, evenals de 19-jarige, 51-jarige en 53-jarige. Ik heb altijd slingers gekocht bij de hema, ik zag ze laatst bij de action liggen. Maar ik weet niet of ze smaakvol waren, ik vind die papieren altijd wel wat hebben. Bij de xenos zag ik laatst slingers liggen waarvan je de tekst kunt bepalen. Zoiets?

pia

pia

09-03-2017 om 12:47

Mijn dochter zegt dat je eens bij de flying tiger moet kijken. Daar hebben ze van alles en net even anders en hip, zegt ze. Ze weet niet zeker of ze slingers hebben maar als ze die hebben, dan zijn ze net even anders.

http://sostrenegrene.com

Ik had het over grote steden he Triva, die hebben doorgaans op donderdagavond koopavond. Behalve Eindhoven, maar ja dat is van oudsher ook een dorp

Ik dacht ook aan Sostrene Grene....leuk scandinavische winkel

Bennikki

Bennikki

09-03-2017 om 16:11

Dank mensen!

Flying tiger hebben we hier niet, anders was dat wel een goede geweest denk ik. Nav de tip van Narcis net bij de action witte slingers gekocht en wat ballonnen en een soort bollen bij de xenos- ik wilde graag goudkleur maar dat was niet te vinden helaas. Bij Blokker werd het mooi gepresenteerd maar het was veel duurder en weinig keus. Wat is Sostrene Grene, nooit van gehoord? Oh ja, heb ook nog slingers waar ik naam van kan maken gekocht bij de xenos nav Pia's tip.
En ja, dochters van 17 willen nog slingers hoor! En ballonnen, en kaarsjes op de taart
Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal!

Wilgenkatje

Wilgenkatje

09-03-2017 om 20:30

o.t. koopavond Dorry1

is in Rotterdam op vrijdag. Wij waren daar zo aan gewend dat we na een verhuizing stomverbaasd in een compleet uitgestorven winkelcentrum in een andere plaats belandden. Helemaal niet aan gedacht dat het niet overal op vrijdag koopavond is :0

AH heeft ook slingers, en die is alle avonden open toch?

Wel grappig dat je 'smaakvolle slingers' zoekt! Smaken verschillen. Fijne verjaardag gewenst!

gefeliciteerd, en fair trade naamslingers

Jij hebt er niks meer aan, en wellicht is 17 jaar ook niet meer de leeftijd, maar voor jongere kinderen ben ik hier wel erg gecharmeerd van. Wordt op ons werk als kraamcadeau gegeven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.