Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

07-03-2012 om 08:19

Spoedvraag: herenmaten

Ik heb mijn lief beloofd dat ik vanmiddag voor 'm langs ga bij de Lidl. Daar hebben ze momenteel werkbroeken in de aanbieding. Maar.. welke maat moet ik nu hebben? Hij draagt alleen spijkerbroeken, in maat 33/36. Hij is 1,96m.

Heb op google gezocht naar omreken-websites en maat 33 zou me brengen op herenmaat 48. Maar als ik dan kijk naar zijn lengte, zou ik 58 moeten hebben.. Tja, en die werkbroeken bij de Lidl zitten in een verpakking dus inschatten wordt lastig.. Welke maat kan ik het beste meenemen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

07-03-2012 om 08:49

Arawen

Ik zou er gewoon een paar meenemen in verschillende maten, en morgen de niet passende weer terugbrengen Is geen enkel probleem bij Lidl.

Annet

Annet

07-03-2012 om 08:52

Lengte niet op letten

Dit soort broeken hebben geen lengtemaat. Maat 58 is dus heel breed.
Maat 48 lijkt me te klein. Ik zou maat 50 en 52 kopen en dan één terugbrengen.
Als terugbrengen te lastig is, zou ik toch een verpakking openmaken en goed bekijken. Desnoods doe je dat direct na de kassa

Hanne.

Hanne.

07-03-2012 om 10:29

Mijn partner

Mijn partner draagt maat 29/30 (jeans) en voor gewone broeken maat 48.

Voor een maat 33 is een 50 of 52 denk ik redelijk. Zou ze inderdaad beiden meenemen en de niet passende terug brengen.

Bij een lengtemaat 36 zou het best kunnnen dat beide maten te kort zijn... Standaard is tussen 32 en 34 in.

Hier

vaker gedaan. Thuis binnenbeen lengte (vanf het kruis) van een broek opmeten. Bij LIDL kijken of er misschien al één los ligt en anders gewoon vragen. En anders idd 50 en 52 meenemen. Hier man normaal 30/34 in zijn broeken, heeft 46/48.
Voor zoon moet ik ook altijd naar smal maar lang kijken. Heeft 29/34 of 36 met z'n 1.92 m.
Zou dus gewoon 2 verschillende maten kopen en evt. terugbrengen.
Gr. Rymcke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.