Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

23-05-2012 om 21:55

Spoedje: gepaste kleding kdv bij dit weer

Dochter moet voor het eerst met zomers weer naar haar stage en weet niet goed wat mag. Hoe loopt men er bij bij de kdv van jullie kind?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ef

Ef

23-05-2012 om 22:09

Kleding

Een vriendin werkt op een KDV, ze mag geen korte broek of rok aan, broek moet in ieder geval tot over de knie zijn, verder heeft ze een poloshirt aan van de organisatie en mag ze geen hele zomerse slippers aan, birckenstocks of andere stevige slippers mogen dan weer wel.

judiths mama

judiths mama

23-05-2012 om 22:38

Ligt er aan

Bij mijn vorige werk waren ze minder streng. Korte broek en t-shirt of hemdje was geen probleem. Ook slippers niet. Bij mijn huidige werk hebben we een polo, die dan weer bij erge hitte niet verplicht is. Ook daar draag ik overigens een korte broek, bij dit weer...

Ik zou haar laten gaan in een t-shirt en niet te korte broek of rok. Denk daarbij ook aan het feit dat je je er makkelijk in moet kunnen bewegen. Daarom vind ik rokken op het werk niet zo fijn, continu bukken, op de grond zitten, bij de zandbak etc.

Ik wens haar veel plezier op de stage!

Vic

Vic

23-05-2012 om 22:39

Op veilig

Met een zomerbroek en een shirt kun je prima voor de dag komen, en het is toch niet al te warm. Gewone gympjes of andere (dichte) zomerschoenen. Op onze bso lopen de leidsters gerust in een korte broek en hemdje, maar dat risico zou ik niet nemen.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-05-2012 om 23:13

Bedankt voor de snelle reacties

Mijn dochter werkt al een poosje bij deze kdv maar écht warm weer is het nog niet geweest op haar stagedagen. Dus opeens was ze daar onzeker over. Bij een eerdere stage had men bedrijfskleding dus ook toen het warm was. Ik heb haar verteld wat jullie hebben geschreven en toen bedacht ze opeens dat ze een nieuwe dunne zomerbroek heeft. Met een zomers shirtje erboven zit ze altijd goed. Opgelost dus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.