Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anoniem

Anoniem

03-09-2013 om 13:43

Spoedje: fout op de website

Ik heb 30 augustus een aanvraag verstuurd voor verlenging van mijn telefoonabonnement. Niet via de provider zelf, maar een tussenaanbieder. Op deze manier kreeg ik een veel interessantere korting e.d. dan via de provider zelf. Vandaag heb ik een mailtje ontvangen dat ik contact op moet nemen. Dat heb ik gedaan en ik hoorde dat er een fout is gemaakt op de website, waardoor er een korting op het telefoontoestel staat die niet meer zou gelden.
Geldt hier niet 'jammer dan, moet je het maar niet op de site zetten'?

Kaaskopje

Kaaskopje

03-09-2013 om 13:44

Ach

Ik weet het antwoord zelf denk ik al Onderaan staat natúúrlijk drukfouten en prijswijzigingen zijn voorbehouden...

-Flupke-

-Flupke-

04-09-2013 om 10:48

Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrr

arme kaaskopje! Lullig he...

+ Brunette +

+ Brunette +

07-09-2013 om 19:20

Wat ik zou proberen.

Zeggen dat je die telefoon voor de hogere prijs niet hoef en dat ze de bestelling dan maar moeten annuleren. Er is een kans dat ze je dan toch maar de korting geven omdat het anders administratief veel gedoe is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.