Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Egel

Egel

19-06-2012 om 11:12

Spoed-zwarte broek zoeken

Vandaag om 14 uur ga ik naar Utrecht met mijn zoon van 8 omdat hij een zwarte broek met hebben. Geen spijker, maar gewoon netjes. Prijs maakt niet uit.
Hij is smal, ook dunne benen (het leukst staat met niet te brede pijpen).
We starten in de Bijenkorf, maar waar zal ik nog meer zoeken? C&A? H&M? Of misschien winkels als Mexx of zo? Of een of ander wat bijzonderder kinderkleren-winkel?
Ik heb er niet zoveel verstand van.
O ja, hij moet ook sandalen hebben (vind ik), het liefst gewoon, eenvoudig, leer. Bruin of donkerblauw of zwart. Niet zo'n dikke schoen of gym-achtige schoen. Ook geen plasticen Teva. Bestaat dat nog? (broek heeft de meeste haast). Alvast bedankt!
groeten Egel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Coolcat

Vreselijke winkel (vind ik....), maar vorige week hebben we daar een mooie zwarte broek voor zoon van 11 gevonden. Skinny model (hebben ze blijkbaar ook voor jongens), wat hem - met zijn gespierde-spijker-lichaam - goed staat. Wel wat dikkere stof (geen spijkerstof, maar ongeveer zelfde dikte), dus weet niet of dat is wat je zoekt?
Succes met zoeken

Geen h&m

Mijn zoon is ook smal en mijn ervaring met H&M is dat alles van zijn billen zakt. Ik koop daar dus geen broeken meer en ga direct naar C&A, waar broeken wat smaller vallen.
Zou overigens niet weten of ze nu nette zwarte broeken hebben, dat kon nog wel eens tegenvallen. Anders een gewone nette broek van katoen en een tinnetje Dylon, dat werkt ook.

Nog een mogelijkheid kan zijn een winkel die zich richt op feestkleding voor allochtone kinderen. Daar hebben ze driedelig grijs voor zesjarigen, maar misschien ook wel losse nette broeken.

Groeten,

Temet

Sawo

Sawo

19-06-2012 om 12:04

P&c

Hoi Egele

misschien P&C proberen. Wel even zoeken in de kelders van hoog catherijne

Sawo

Sawo

19-06-2012 om 12:09

Sandalen

Ho Egel Voor sandalen probeer scapino, hebben grote sortering. Zitten op de oudegracht vlak bij bijenkorf.

Als je de andere kant opgaat kom je bij de mexx.

Peek en cloppenburg

daar kom je langs als je van Hoog Catharijne loopt.
Het zit verdekt opgesteld in Hoog Catharijne, er is een aparte kinderafdeling. Ruim gesorteerd, vriendelijk personeel. Wij zijn daar altijd geslaagd voor dit soort formelere kleding.

Zucht... herinneringen aan leuke bruiloften...

Egel

Egel

19-06-2012 om 15:08

Yes!

Zwarte broek geslaagd. Dank jullie wel.
Bijenkorf had het niet, C&A sloegen we even over, doorlopen richting Coolcat -idd mijn stijl niet-, maar daar leek het te lukken. Zat redelijk maar de billen waren enorm groot. Raar.
We lieten het even hangen, gingen op jullie aanraden naar het afgelegen Peek en Cloppenburg en daar was het perfect! Nog in de aanbieding ook.
Nu alleen nog sandalen. We gaan nog naar Scapino en andere winkels denk ik.
Lunch is bijna op boven terras van V&D, heerlijk en wat een uitzicht hè.... als iemand me hier nu ziet zitten typen ben ik niet meer in cognito.
Bedankt!
Egel

Fiorucci

Fiorucci

19-06-2012 om 15:49

Egel

Dat is waarschijnlijk een speciale broek bedoeld om afzakkend om je kont heen te hangen...)

Egel

Egel

19-06-2012 om 16:30

Fiorucci

Ha! Helemaal niet aan gedacht. Ik heb alleen een rustig en lief jongetje van bijna 9, nauwelijks stoer en zo (ik kan me niks voorstellen bij hem met een afzakbroek).
Het is een muzikale jongen die die broek nodig heeft voor een concert (er moet een wit overhemd op, die hadden we al bij het vorige concert in december).
Sandalen zijn ook gelukt trouwens. Bij 'Avance' op de oudegracht. Kipling sandalen, met voetbed en gewone leren banden. Geen extra plastic. Eindelijk. En zoon is ook erg blij.
Groeten, Egel

Fiorucci

Fiorucci

19-06-2012 om 17:53

Egel

Ik zag dat soort broeken een keer bij H&M,vandaar de herkenning..) Fijn dat je bent geslaagd! Wens hem maar veel succes, altijd spannend als je kind moet spelen.

Tesah

Tesah

19-06-2012 om 20:45

Concert

Is dat toevallig in amsterdam deze zondag?

Die van mij ook.... Ik haal mijn zwarte broeken altijd bij een jaarlijkse reis naar Engeland bij de M&S. Lekker goedkoop...

Egel

Egel

19-06-2012 om 21:47

Ja tesah

Inderdaad! Wat een raar idee! En wat is NL dan weer klein. Jammer dat ik niet weet wie het is als ik in die kerk zit.
Hij gaat na de zomer over naar het Njok (nu nog niet dus, maar hij ziet ze al tijdens het concert!).
Goed idee van Engeland, al moet ik zeggen dat de reiskosten die broek wel- ietsje- duurder maken. Maar ik zal er absoluut aan denken als we er toch eens naartoe gaan.
Wat ook handig zou zijn als er een handeltje tussen de ouders zou ontstaan voor schoenen en concertkleren. Maar ja, hoe zouden we dat kunnen regelen?
Dank je, groeten, Egel

Tesah

Tesah

19-06-2012 om 22:04

Grappig

je kunt mijn zoon herkennen aan zijn zwarte shirt en witteoverhemd
Ik vind de concerten altijd tegenvallen qua omgeving, ze kiezen niet de meest inspirerende kerken uit helaas maar de muziek is prachtig en daar gaat het om.

We 'zien' elkaar dan zondag.

Grappig

Tesah

Egel

Egel

19-06-2012 om 22:35

Tot 'ziens' dan!

Ha Tesah,
Jouw zoon zal dan al bij het Njok zijn? Ons jongetje (tevens herkenbaar aan zwarte broek -van p&c- en wit overhemd), donker haar! is er nu pas 1 schooljaar bij, dus pas een concert gedaan en toen was ik toch wel onder de indruk. Nu je het zegt, het was wat afgelegen!
Ik ben erg benieuwd hoe het komende jaar gaat. Hoe vaak concerten en zo. Hoe intensief alles is. Nou ja, misschien kijk je hier wel vaker en dan ken ik je OO-naam vast.
Veel plezier zondag!
Groeten, Egel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.