Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zonnetje

Zonnetje

21-07-2015 om 22:12

spoed: zonnebril-voorzetglaasjes ver weg op vakantie

Morgen eind van de ochtend vertrekken we op vakantie. We gaan naar India.
Vandaag bedacht ik me dat ik van die handige glaasjes nodig heb om op mijn bril te klemmen. Ik zie ze niet in Nederland, maar ik heb niet goed gekeken. Bestaat het nog? Mijn zonnebril op sterkte is lang niet sterk genoeg meer.
En belangrijker nog: wie denkt dat dat ook in een grote stad in India best te krijgen is?
Of anders: waar zal ik morgenochtend gauw nog gaan kijken (als ik nog tijd vind)?
Groeten,
Zonnetje

Alle opticiens

skik

Oh sorry

Dat was een beetje kort, ik drukte te snel. Wat ik wilde zeggen is dat ze die opzetzonnebrillen of overzetzonnebrillen bij elke opticiën wel verkopen.

skik

Zonnetje

Zonnetje

21-07-2015 om 22:24

echt?

Echt Skik? Dat zou mooi zijn. Ik was er nog niet zo lang geleden maar het viel me verder niet op (maar toen zocht ik nog niet). Bedankt.

Toevallig nog iemand ervaring met India of een ander Aziatisch land, verwacht iemand dat het ook daar te koop is zonder al te veel moeite als je in een grote stad bent?

Winkel op Schiphol?

http://www.schiphol.nl/Reizigers/Winkelen/WinkelenSchipholPlaza/Winkels.htm

Misschien wel gewoon bij de Etos of de kapperswinkel.

Bijvoorbeeld

"Kappé Perfumes en Colors is een moderne parfumerie met een ruime collectie luxe parfums, cosmetica en zonnebrillen. U kunt er voor een uitgebreid en deskundig advies terecht."

Hortensia

Hortensia

21-07-2015 om 23:47

heb je hier wat aan?

Weet niet of Schiphol Polaroid verkoopt (vast wel!) maar die hebben overzetbrillen. Sinds ik die heb ontdekt hoef ik geen klemmertje meer op mijn bril!

Zonnetje

Zonnetje

21-07-2015 om 23:49

bedankt AnneJ

Bedankt AnneJ. We gaan via Duitsland, maar het is wel een goed plan om ook goed op het vliegveld te kijken.

Zon zonnebril eroverheen

Is veel makkelijker dan zonder bril als een momfer de mol pielen met die minuscule haakjes van voorzetzonnebrilglaasjes!

69er

69er

27-07-2015 om 17:30

ervaring met overzetbril of klepjes?

Ik draag alleen een bril voor het lezen. Dat is helemaal kunststof montuur (ray-ban). Past daar ook zo'n overzetbril op, want mij lijkt dat je dan 2x van die dikkere pootjes over elkaar achter je oren krijgt? Zouden van de klem-klepjes op zo'n montuur passen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.