Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

carola

carola

12-02-2014 om 14:06

spoed vraag vinyl

in het nieuwe huisje van schoonvader is net nieuw vinyl gelegt vandaag,maar het ziet er niet uit vinden wij.
Er zitten heel veel krassen/ moeten in die volgens de vloerlegger komen omdat de rol in de auto dubbelgevouwen zit??
Nou lijkt het me al raar om zo'n rol te vouwen,maar het zit niet op 1 plaats waar de rol dubbelzat maar wel op tien verschillende plaatsen.
De vloerlegger zegt dat het bijtrekt en wel weg gaat,maar de moeten moeten zijn zo diep dat ik me dat niet kan voorstellen.Iemand ervaring met vinyl en of dat bijtrekt,ik weet niet wat we hier mee aan moeten en af we dit moeten accepteren.

cop

cop

12-02-2014 om 14:15

lijkt me niet normaal

Kun je het niet een paar dagen aankijken zonder te ondertekenen voor goedkeuring? Mijn dochter heeft ook pas vinyl laten leggen en dat zag er superstrak zonder enig krasje uit. De krasjes zitten er nu een paar maanden later wel in, daar niet van

Angela67

Angela67

12-02-2014 om 14:16

tweesporenbeleid

Ik heb geen ervaring helaas, maar zo zou ik het doen:
betaal een deel vd rekening niet en vraag een ander bedrijf om een oordeel te komen vellen (en betaal dan alsnog de rest of laat nieuw leggen gratis). Of betaal een deel vd rekening en zeg dat je de rest over 2 weken betaalt als het bijgetrokken is?
gr Angela

carola

carola

12-02-2014 om 14:30

moeilijk

We moeten schoonvader dit weekend verhuizen en er is dus eigenlijk weinig tijd meer.Er is nog niet betaald gelukkig en de vloerlegger heeft zelf ook foto's met zijn mobiel genomen.
Ikwas er zelf niet bij maar mijn broer want man en ik moeten al alles regelen en we hadden echt geen tijd zelf helaas.

Mijntje

Mijntje

12-02-2014 om 19:27

vervelend

Lijkt me ook niet goed. Ik had in mijn vorige huis vinyl maar nooit krassen en het is gewoon plastic dus natuurlijk trekt dat niet bij.
Is de rol in jullie auto vervoerd? Op zich moet vinyl gewoon in een rol mooi blijven. Ik zou morgen bellen hoe ze dit gaan regelen.

Wel heel vervelend voor jullie!

man is voormalig vloerenlegger

en hij geeft aan, dat bij Novilon het wel goed komt. Met een ander merk durft hij dat niet te garanderen. Je kunt zo'n rol wel licht vouwen, maar echt dubbeklappen? Dat geeft inderdaad rare plekken. Zijn advies; indien mogelijk geef het een week om recht te trekken, als het dan nog niet verbeterd is, contact opnemen met de verkopers en niet accepteren!

sterkte!

carola

carola

12-02-2014 om 21:18

bedankt

Bedankt voor de reacties.Het is geen novilon en het werd door de legger van het bedrijf dubbel geklapt in de auto vervoerd.
Een week tijd hebben we helaas niet,schoonvader gaat zondag verhuizen,dus vandaar de haast.
We hebben inmiddels ook van een kennis met een klus bedrijf gehoord dat het na 24 uur vlak moet zijn,maar dat geloof ik graag voor de bobbels,maar de strepen erin lijken nog het meeste op een diepe kras met een munt bv.
En daar zijn er zeker tien van.Dus ik ben bang dat dit niet g oed gaat komen.

carola

carola

17-02-2014 om 19:58

update

Kon niet eerder zeggen hoe het nu verder is gegaan door een onverwachte ziekenhuis opname.
Het vinyl ziet er inmiddels helemaal niet meer uit helaas.Het bolt op diverse plaatsen op en is totaal niet strak gelegt.Ook is de kwaliteit droevig,behalve alle moeten zit er bij de overgang hal en keuken al een scheur en als je bv een lamp ophangt en dus op een trapje staat komen er putjes in de vloer die er ook niet meer uit gaan.
Maar het lijkt me toch heel normaal gebruik van een vloer.
Ik ben bang dat we behoorlijk in de maling zijn genomen en dat dit dus gewoon heel dun vinyl is.
De verkoper heeft zelf het huis opgemeten en wist dus dat het door het hele huis moest.
Morgen gaan we praten met het bedrijf en vragen wat ze eraan gaan doen...
Het was trouwens echt niet goedkoop.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.