Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beer

Beer

06-04-2011 om 16:28

Spoed; toffe-appeltaart van jamie oliver uit het boek "jamies's dinners" blz. 292

Ok, na lang aarzelen heb ik me er vandaag aan gewaagd: de onwijs lekker uitziende toffe-appeltaart van J.O. op blz. 292. Behoorlijk wat wer: het deeg staat nu in de vriezer, toffee is gemaakt (errrrrug lekker!). Alleen.....als ik de tekst lees schrijft hij: "Haal de deegbodem uit de vriezer en smeer de caramel uit beide blikjes erop. Leg de appels erop en eventueel het sap etc.

Maar.....op de foto zit het toffeespul er overduidelijk bovenop! Wat moet ik nou doen? Toffee op bodem en dan de appels op eerst de appels en dan de toffee?!?!

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lol beer!

Ik heb die taart ook een keer gemaakt, en ik herinner me hetzelfde dilemma. Volgens mij zakken de appelreepjes vanzelf door de warme toffeekledder naar beneden! Volg nou maar fijn het recept..komt helemaal goed!

Ingrid (hij was heeeerlijk trouwens, de taart!)

(Janneke67)

(Janneke67)

07-04-2011 om 07:50

Mmmmmm dilemma

Wat heb je nu gedaan? Volgens mij smaakt hij zowiezo wel lekker hoor...toffe boven of onder...klinkt heel lekker!

Puck

Puck

07-04-2011 om 09:23

Ingridt

Wil je het recept voor me kopiëren. please.... lijkt me erg lekker. Hang maar naast het hardloopschema

Mix

Mix

07-04-2011 om 10:03

Het recept:

http://www.jamieoliver.com/recipes/fruit-recipes/toffee-apple-tart

De foto is (volgens de discussie die eronder volgt) genomen voor dat de appels erop gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.