Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Afhaler

Afhaler

31-08-2014 om 07:53

Spoed - perronkaartje

Is er al iemand wakker? Ik nog niet.... Ik ga zo meteen naar Utrecht om mensen van de trein te halen, komen met de nachttrein uit het buitenland. Maar, bedenk ik mij nu opeens, daar heb je tegenwoordig een vervoersbewijs voor nodig anders kom je het station niet op. Kan ik gewoon ibchecken met mijn ov kaart? En dan weer uitchecken zonder vervoerd te zijn? Iemand enig idee wat kost? Ik heb even zitten zoeken maar ik kan het niet duidelijk vinden.

Mijntje

Mijntje

31-08-2014 om 08:07

Doen

Gewoon doen met ov chipkaart, kost m.i. niets. Volgens mij kan je hier ook gewoon door de poortjes lopen zonder inchecken, als dat kan zou ik het zo doen.

Afhaler

Afhaler

31-08-2014 om 09:54

Dank

Gaat goed komen, ik zal dan wel zien of ik er zonder inchecken nog kom en anders maarin en gelijk weer uit. Zal wel zien of er dan wat wordt afgeschreven.

Suze

Suze

31-08-2014 om 09:59

Laat even weten

Of het goed ging als ie wel in- en uit moest checken.

Utrecht

Daar staan wel palen maar geen poortjes. Je kunt dus gewoon zonder in te checken de perrons op.

Afhaler

Afhaler

31-08-2014 om 18:14

Uiteindelijk

was ik wat laat en de trein wat vroeg dus ik kwam ze al buiten het station op Hoog Catharijne tegen. Maar voor de volgende keer ga ik het gewoon proberen met in/uitchecken.

Suze

Suze

31-08-2014 om 19:47

Hoeft niet

Op Utrecht CS hoeft dat niet, geen poortjes!

Tuurlijk, gewoon in - en uitchecken

Als je geen kilometers verreist blijft de stand 0

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.