Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sandra

Sandra

17-11-2017 om 08:58

Spoed: Goede en lichte stofzuiger

Wie weet een goede en lichtgewicht stofzuiger die niet megaduur is (hoeft ook niet megagoedkoop)?

Iemand goede tips?

Niki73

Niki73

17-11-2017 om 10:41

Klein model Miele

Ik heb op verzoek van mijn schoonmaakster (veel trappen hier) een klein model van Miele gekocht. Heel krachtig en niet zwaar.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

17-11-2017 om 12:19

Ook Miele

Ik heb een Miele C1. Veel vergeleken en geprobeerd bij Mediamarkt en deze vond ik het best. Was volgens mij ook niet al te duur, want meer dan 200 euro voor een stofzuiger vind ik absurd.
Stofzuigers zijn wel veel duurder geworden dan pakweg 10 jaar geleden. Dat viel me echt tegen.

Trva

Trva

18-11-2017 om 03:38

geen miele

Ik ben helemaal vd miele maar niet voor stofzuigers! Teveel slechte ervaringen (niet alleen bij mezelf)

Philips

Ik heb sinds kort een Philips Performer pro, superlicht en maakt bijna geen lawaai. Ook de prijs sprak mij erg aan.

Goede en lichte

gaan gewoon niet samen. Wat de marketingsirenes daar ook over willen laten geloven.

Emmawee

Emmawee

19-11-2017 om 13:45

Severin

Wij hebben een erg fijne, lichte stofzuiger van Severin, met filter. Gekocht via Coolblue voor 139 euro.

Bestron

Na het gehad te hebben van het tillen van de zware nilfiskmc80 naar zolder, koos ik voor een bestron acurato van 3 kilo. Prima voor de het lichtere werk zoals stofnesten, spinnenwebben en haren etc. En fijner voor de rug. Een bestron is ook veel goedkoper dan een Miele. De Nilfisk is wel sterker maar die gebruik ik voor de begaande grond en de ruimtes met vloerbedekking.maar De meeste mensen hebben tegenwoordig laminaat. Dat vraagt minder zuigkracht.
Ik heb de stofzuiger nu twee jaar en doet het nog prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.