Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cecile

Cecile

18-08-2012 om 13:59

Spoed: eindhoven cs vraag

Hoe kan je mensen (tieners) uitleggen die met de trein komen EN iemand die met de auto komt (ikzelf), waar ze elkaar kunnen ontmoeten bij Eindhoven CS als de automobilist de treinreizigers ophaalt. Ze kennen geen van allen Eindhoven en het station. Automobilist komt van de kant van Den Bosch over de snelweg en heeft een TomTom.

Hoop op een reaktie. Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou zeggen

Laat de tieners uit t station gaan,meteen kijken welk naambordje daar staat en dat doorgeven aan de automobilist met TomTom? Daar moeten ze dan blijven staan.
Als het goed is staan ze op het stationsplein of stationsweg? Let weg goed op daar want het is allemaal 1 richtingsverkeer.

Toke

Toke

18-08-2012 om 15:39

Stationsplein

tieners uit de trein: onderaan de trappen linksaf. Rechtdoor station uitlopen, dan komen ze op het Stationsplein. Voor ingang is een platsoentje met daaromheen rumte voor taxi's en in/uitstappen. Links is een klein parkeerterrein, rechts (bij VVV) een hele grote. Op parkeerterrein links afspreken is het makkelijkst.
Automobilist met TomTom: Stationsplein invoeren. Komend vanuit DenBosch betekent het dat hij/zij vanaf noordkant komt aanrijden, onder het spoor doorgaat en dan linksaf richting Stationsplein. niet de inrit nemen naar de in/uitsthalte, maar de direct daaropvolgende, naar het parkeerterrein. Komt vast wel goed.

marinade

marinade

18-08-2012 om 15:42

Stadsmens

Stationsplein aan de stadskant, daar kun je mensen oppikken. Andere kant dacht ik niet, daar is het busstation.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

marinade

marinade

18-08-2012 om 15:43

Damn autocorrect

Stadsmens! Stadskant was de bedoeling

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vera*

Vera*

18-08-2012 om 17:35

Noordkant

Tieners aan de uitgang met de bussen = Noordkant laten gaan en iets naar rechts lopen. Bij het zebrapad is het ophalen/wegbrengen.
Voor de auto is dat de Kennedylaan afrijden (zo kom je Eindhoven in), brede weg met viaducten.
Aan het eind rechtdoor/rechtsaf oversteken (dat is tweede stoplicht). Je hebt daar ook een parkeergarage. Niet de parkeergarage in maar er om heen rijden (net als de taxi's). Dan kom je vanzelf het zebrapad tegen met als het goed is je tieners. Je rijdt dan verder het rondje om de gebouwen heen en komt weer bij het stoplicht.

Vanaf het Noorden kom je bijna niet bij het Stationsplein. Dat is heel erg ver omrijden. Vanuit het Noorden rijd je er zo naar toe.

Vera*

Vera*

18-08-2012 om 17:39

Toke

Als je onder het spoor door wilt om naar het Stationsplein te komen moet je heel ver omrijden. Als je rechts van het station (bij de Mediamarkt)er onder door rijdt moet je de hele binnenstad omheen rijden en ga je heel erg ver links (Insulindelaan) er omheen dan ben je ook wel even bezig.
Het centrum in Eindhoven is namelijk eenrichtingsverkeer.

Vera*

Vera*

18-08-2012 om 17:44

Naam

Volgens Googlemaps heet het daar Kennedyplein. Neckerspoel is het busstation (die moet je dus niet hebben).

Toke

Toke

19-08-2012 om 21:49

Sorry

ik heb daar zelfs eens wat familie opgehaald. Toen ging het nog wel en ik vonnd dat makkelijker afspreken dat het zo chaotische busstation. GoogleMaps suggereerde dat het nog steeds zo werkte. Sorry voor Cecile als ik je verkeerd heb geholpen. Voortaan laat ik het advies over aan de echte Eindhovenaren.

Cecile

Cecile

21-08-2012 om 23:33

Bedankt!

Het is ondanks de kennelijk toch niet goede uitleg van Toke MET haar uitleg toch goed gegaan . Heb tieners overigens niet zelf opgehaald, maar een vriend heeft het gedaan. Maar met mobiele telefoons kom je ook een heel eind. Hoorde ook niet later dat er iets niet in de beschrijving klopte.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-08-2012 om 22:45

Toke beschrijving klopte ook wel

Het was alleen niet de meest handige plek. Als je vanuit het noorden komt is de noordkant van het station handiger.

Maar aan de taxikant is het ook best te doen hoor.

Toke

Toke

23-08-2012 om 00:00

Fijn

dat het goed is gegaan en dat ik je niet iemand het Eindhovens bos heb laten in sturen.
Ik vind de noordkant zelf zo onoverzichtelijk, maar ik dacht vooral dat je daar met je auto niet (lang) mag blijven staan. Dus ik zag al iemand tussen alle stad- en streekbussen door rondjes rijden op zoek naar twee tieners. Die andere zijde heeft een parkeerterreintje waar het in mijn beleving lang zo druk niet is/was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.