Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera

Vera

01-11-2014 om 12:34

SPOED: afspreekpunt Utrecht CS

De ene komt met de a, de andere met streekbus (aankomst stadskant) en we gaan het centrum in.

Wat is een handige afspreekplek? Het is een buitenlander.

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie.

nathalie

nathalie

01-11-2014 om 16:14

Wat ik zou doen

Degene die met de auto komt: parkeren bij een p&r, daar op de streek bus stappen en een bushalte nummer afspreken voor de ontmoeting. Zit je iig allebei aan dezelfde kant van het station.

Vera

Vera

01-11-2014 om 16:52

Niet met auto maar met trein

Ik zie dat mijn bericht niet goed was. Eentje komt met de trein, andere met streekbus.

We moeten dus centrumkant in.

Wat is nou een praktische plek om af te spreken? Zodat die andere (buitenlander) het ook goed kan vinden?

Zou een bushaltenummer handig te vinden zijn? Niet te veel zoeken voor die ander? Ik dacht zelf wellicht toch boven in de stationshal (makkelijker voor die ander?)

Mijntje

Mijntje

01-11-2014 om 18:37

Ako

bij de Ako in de stationshal. daarvoor staan ook bankjes, als je uitgelezen bent. Ik weet alleen niet zeker of die winkel Ako heet (misschien wel bruna), dat zou ik even googelen.

Vanaf de bussen staan wel poortjes waar je kan in en uit checken, maar je kan er ook zo doorheen lopen.

guera

guera

02-11-2014 om 10:20

zooi

Het is drama op het Utrecht CS qua verbouwing.
Ik zou denk ik bij Starbucks in station afspreken. Degene met de bus moet dan ff naar boven lopen de hal in. Starbucks is makkelijkst te vinden. Iedereen kent het. Ook een buitenlander herkent het al snel aan het logo.

Katniss

Katniss

02-11-2014 om 15:07

Starbucks idd

Iedere keer als ik in Utrecht kom ziet het er weer anders uit. Ik denk dus dat je het beste bij een winkel kunt afspreken, dus idd de Starbucks of Ako.

nathalie

nathalie

02-11-2014 om 15:22

Oh oke

Dan zou ik ook voor starbucks gaan. Dat is het duidelijkste meetingpoint in de stationshal. Als je degene van de streekbus niet de stationsverbouwing in wilt sturen dan kan de treinpassagier naar de streekbushalte van aankomst gaan, de haltnummers zijn goed te vinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.