Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anoniem

Anoniem

31-08-2013 om 14:17

Splittopmatras beddengoed

Even aparte vraag in verband met mijn draadje hierboven over een boxspring (willen wij gaan kopen).

Wie weet waar je niet te dure hoeslakens en moltons kunt kopen voor splittopmatrassen (dus zo'n dunnere, bovenaangespleten om ze apart te kunnen verstellen) bovenop een boxspring? (maat 160 x 210) Ik heb al even gegoogled en kan niet veel vinden.

Ik denk dat mijn man 1 splittopmatras wil en niet 2 losse. En als we zo'n splittopper hebben dan moet je toch wel een speciaal hoeslaken en molton anders kan je ze niet apart verstellen.

Evt. ervaringen met wel of niet 1 grote matras of splittopmatras of 2 losse hoor ik graag - of het een rommeltje wordt met opmaken van 2 ipv 1... (zie draadje boven).

GS

GS

31-08-2013 om 22:30

Toevallig

zijn wij ook net deze weken op zoek naar nieuwe matrassen/boxspring en zitten dus aardig in de materie!
Bij ons werd ook een splittopmatras aangeraden, maar dat zag ik dus echt niet zitten. Ik vind het onzinnig om je beddegoed ook nog eens te moeten vernieuwen. Bovendien lijkt mij zo'n matrashoes niet makkelijk verkrijgbaar en dus vrij prijzig. Kun je de splittopmatras niet gewoon opmaken met een gewoon groot hoeslaken? Een laken moet het verschil van een versteld bed en een vlak bed toch wel kunnen hebben? En hoe vaak ligt de ene nou te slapen en de ander nog te lezen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.