Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bertje1

bertje1

21-05-2012 om 19:15

Spijt van bril... kan ik nog terug?

vandaag een bril gekocht; vind hem wel leuk maar vind hem eigenlijk te duur (zie ineens allerlei aanbiedingen...) hij was 250 euro (met korting plus glazen).
kan ik het nog maken om het te annuleren?? Moeten ze dat doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

22-05-2012 om 09:20

Monturen

Ik heb ook een keer zo'n bril willen kopen. Ik had wel een leuk montuur gevonden, maar helaas waren alle monturen wel een stuk gammeler dan wat ik normaal heb. Maargoed, dan zou ik wat korter met een bril doen en dan ben ik nog steeds goedkoper uit. Er zou nog wel wat geld bijkomen ivm de cilinders en ontspiegelen en ....
Dus daar eens over nagedacht, en terug naar de opticien. Na een tijd wachten was ik eindelijk aan de beurt en bleek dat ik niet geholpen kon worden, want er was op dat moment geen opticien (die m'n ogen op kon meten) aanwezig, alleen maar gewone verkoopsters. Dan moest ik later (op een onmogelijk tijdstip) maar terugkomen, danw as er wel een opticien.
Toen ben ik maar meteen naar m'n oude vertrouwde opticien gereden en heb daar een nieuwe bril gekocht. Die heb ik nu iets van 3,5 jaar, ik krijg nog steeds complimenten en als er eens iets is word ik goed geholpen (toen de verf wat afbladderde had ik binnen een paar dagen een compleet nieuw montuur)

Rafelkap

Rafelkap

22-05-2012 om 09:39

Gras

Ik vind het eigenlijk een beetje onzin. En verspilling. En 250 euro voor een bril is een koopje. Inderdaad: die aanbiedingen zijn lang niet voor elke sterkte en voor elk soort glas. Het gras is altijd groener..
Geniet van je nieuwe bril zou ik zeggen en lees voortaan de kleine lettertjes goed

Ehhhhh 250 euro duur?

Had ik dat maar Ik ben minstens 850 euro kwijt voor een nieuwe bril.

brillemien

brillemien

22-05-2012 om 11:00

Zo dan

ik wilde dat ik voor 250 klaar was, tel er het dubbele maar bij op en soms meer dan dat
Wat ik vaak doe is mijn tegoed voor verzekering opsparen tot einde jaar. Koop ik in de laatste week december de ene bril, ga ik 1 januari terug om de andere bril te bestellen. Maak ik gewoon goed gebruik van mijn verzekering en mag ik van de brillenwinkel toch gebruik maken van de aanbieding 2e bril "gratis", al is het iets later

+ Brunette +

+ Brunette +

22-05-2012 om 11:20

Of je nog terug kunt? hangt ervan af.

Heb je al een aanbetaling gedaan? Zijn de glazen al besteld?

Elena

Elena

22-05-2012 om 15:07

Brillemien

Gratis? Jouw medepremiebetalers betalen die tweede bril ! E

brillemien

brillemien

22-05-2012 om 16:22

Elena

Wat is je punt,gratis stond tussen " " .
Die bril wordt grotendeels door mij betaald, ik betaal mijn verzekeringsmaatschappij een hoge (ben zwaar aanvullend verzekerd, helaas nodig) premie. Ik mag elk kalenderjaar daardoor nieuwe glazen bestellen, geen montuur, glazen voor 350 euro. Andere verzekeraars vergoeden slechts 50 euro per zoveel jaar. Daar kan ik niks aan doen. Deze glazen heb ik hard nodig omdat mede door medicijngebruik mijn sterkte continue wijzigt.
De 2e gratis bril is enkel het montuur (75 euro), de glazen worden nog steeds door mij zelf betaald, waarbij een percentage door de verzekering wordt vergoed. Ik maak gewoon in zo'n jaar gebruik van hetgeen ik van de verzekering elk jaar mag doen(en niet doe)
Het woord gratis wordt door de brillenwinkel zelf gebruikt, is gewoon een aanbieding en geldt voor het montuur, tenzij je besluit geen sterkteglazen te gebruiken.
Als ik mijn ongebruikte (brillen)premie optel betaal ik meer dan de gemiddelde mens en als je bij die winkel koopt: 2e bril gratis, dan is er toch niks aan de hand, of zeg jij dan: nee doe mij maar 1 bril?????? Ik kan nu met een zonnebril ook autorijden door de sterkteglazen.
Enne...betaal ik als premiebetaler niet net zo goed mee aan andere mensen dan??????????

Eyes and more

ik kocht een paar maand geleden voor dat bedrag 2 varifocale brillen, dus 250 euro vind ik niet spotgoedkoop

Ik zie dat ze nu ook weer een actie hebben, zelfs 3 brillen voor 300 euro (ik heb dan 1 zonnebril en 2 ´gewone´)

Kijk anders maar eens de site http://eyesandmore.nl/default.asp/news,131/index.html

(k heb geen aandelen, wel veel brillen haha)

ishtar

ishtar

22-05-2012 om 18:37

Mien!

Dank je voor de site! Ik moet ws voor zoon ook een multifocale (2 dan, ook zonnebril) bril hebben, en ik was me al rot geschrokken van de prijzen. (500 alleen voor 2 glazen) Dit is nog goed te doen!

Fiorucci

Fiorucci

22-05-2012 om 19:24

Mien

Oh mooi, hier is ook net een filiaal geopend.

May

May

23-05-2012 om 09:06

Gewoon vragen..

ga zo snel mogelijk naar de winkel en vraag het! Mijn moeder zei altijd, nee heb je, ja kun je krijgen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.