Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sparta Pickup - geschikt als boodschappenfiets?

Een jaar of vijf was ik ontzettend blij en dankbaar dat ALbert in mijn leven kwam, maar inmiddels zijn er twee van de vier het huis uit en doe ik steeds vaker zelf weer de boodschappen. Vooral fruitritjes naar de Kstraat waar tientallen turkse supers elkaar naar de afgrond concurreren zijn een geliefd reisdoel.

En is er ook wat ruimte in de schuur. De tijd dat degene die als eerste de fiets had weggezet een serieus probleem had als hij of zij vroeg weg moest is voorbij.

Daarom lonk ik naar een transportfiets voor erbij. Ik wil ook niet mijn geliefde Koga teverhabbezakken met volgestouwde fietstassen en een krat. Mijn oog viel op deze:

http://www.fietsenstunt.nl/sparta-pick-up-rn3-dames-2016.html

Mooi kleurtje, daar houd ik van en ik vergeet altijd waar ik mijn fiets neerzet en wil dus echt geen zwarte fiets. En drie versnellingen en toch een scherpe prijsje (een nieuwe azor is hors categorie,als een van jullie van zijn jersey of nashville afwil voor een vriendenprijsje valt daarover te praten

Wat ik me afvraag of dit nou echt een degelijke transportfiets is, of meer een hippe brugklasfiets?

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de Sparta pickup?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.