Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

05-08-2012 om 11:30

Spaans voor kinderen

Ik zoek een simpel (oefeningen)boekje voor mijn oudste om Spaans te leren.

Mijn zoon werd dol van enthousiasme toen hij hoorde dat we naar Spanje zouden gaan, want dan kon hij Spaans leren.
Dat is een leuk idee, ware het niet dat wij geen Spaans spreken

Ik vind alleen maar kindercursussen met CD-rom, maar ik zoek dus gewoon een leuk boekje om op vakantie mee te nemen.

Ik kan mij herinneren dat wij vroeger ook dat soort werkboekjes mee hadden voor het land waar we toen op vakantie gingen. Vond ik altijd geweldig leuk.

Waar je simpele woorden zoals tellen, bepaalde dieren ed leert.

Bestaat dat? En waar kan ik dat kopen? Hij kan goed lezen, dus dat is geen probleem.
Of een soort kinderwoordenboek met leuke plaatjes erbij ofzo. Is ook wel een optie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yura

Yura

05-08-2012 om 11:52

Anwb

Bij de anwb winkel hebben ze leuke dingen voor kinderen met talen. Ik weet niet of Spaans erbij zit, zou je even moeten kijken.

Bij zo'n dumpachtige boekenwinkel

heb ik toen voor mijn dochter een soort scheurboekje gekocht in t frans met idd dieren,tellen,eten/drinken etc. volgens mij was dat er ook in het spaans.Het heette frans leren en oefenen. Bij bol.com hebben ze m nu. Er is ook een ander boekjj "ik leer spaans, maar die is 2x zo duur.

+ Brunette +

+ Brunette +

06-08-2012 om 15:47

Leer hem ook het alfabet

Het is leuk als je opschriften e.d. kunt lezen en je leert er ook veel van, kan ie zelf z'n ijsje kopen.

Maareh, even over die nick van je: kiki betekent wip, en dan niet die van de speeltuin...

Kiki

Kiki

06-08-2012 om 21:05

Haha brunette

echt waar Nou dan laat ik mijn bijnaam maar thuis.

Ik heb een leuke Spaanse CD gevonden met een boekje erbij. Niet helemaal wat ik zocht, maar ik zoek gewoon verder.
Binnenkort even langs de ANWB-winkel kijken en wat boekenzaakjes in nav jullie tips!

Dank jullie wel!

marit

marit

09-08-2012 om 23:17

Intertaal

Intertaal Amsterdam heeft een hele collectie. Je kunt ook op internet kijken. Verder heeft de boekhandel ook taalgidsjes. Ook leuk met plaatjes. Of download de app 100% Spaans.

Succes,
Marit

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.