Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Soldaat van oranje

graag zou ik met een vriendin naar Soldaat van Oranje willen. Eigenlijk gaan we altijd samen naar musicals. Door omstandigheden zit zij nu echter krap bij kas. Daarom dacht ik....weet je, ik verzin een goede reden en doe haar een kaartje cadeau. Net kijkend naar de prijzen, vond ik eigenlijk alleen de derde rang schappelijk. Dat is zeg maar een bedrag wat ze nog zou kunnen accepteren. Maar hoe zit de derde rang bij Soldaat van Oranje? Weet iemand het? Zie je het dan nog goed? Word je er blij van of baal je de hele tijd als een stekker dat je daar zit?

groetjes van Purk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fryskdumke

fryskdumke

02-11-2011 om 14:47

Kijken naar de plattegrond

zou ik bellen en kijken of ik in de rij direct achter rang 2 kaartjes kan krijgen. dus niet in een punt vorm.
hier bij Mary Poppins ook gedaan en zo was het leuk!

Ik vind het trouwens lief van je!

Vic

Vic

02-11-2011 om 20:12

Hmmm

Ik weet het eigenlijk niet. Toen wij gingen zat er 30 euro prijsverschil tussen 1e en 3e rang, en dat leek me zoveel dat je dan geen goede plaats verwacht in 3e rang. Tussen 1e en 2e zat een tientje verschil, en dat vond ik dan weer te weinig om voor 2e rang te kiezen Maar het blijft een schep geld.

purk

purk

02-11-2011 om 21:55 Topicstarter

Plattegrond

de plattegrond is niet vergelijkbaar met b.v. het Scheveningentheater. Het komt er eigenlijk op neer dat de laatste twee rijen de derde rang is. Het verschil tussen derde en tweede rang is best groot en tussen eerst en tweede inderdaad weer niet.
Ik wacht nog even tot iemand zich misschien meldt die op de derde rang heeft gezeten.

groetjes van Purk

purk

purk

02-11-2011 om 21:55 Topicstarter

Plattegrond

de plattegrond is niet vergelijkbaar met b.v. het Scheveningentheater. Het komt er eigenlijk op neer dat de laatste twee rijen de derde rang is. Het verschil tussen derde en tweede rang is best groot en tussen eerst en tweede inderdaad weer niet.
Ik wacht nog even tot iemand zich misschien meldt die op de derde rang heeft gezeten.

groetjes van Purk

Vic

Vic

02-11-2011 om 22:22

Overigens

Ik vond het trouwens wel een heel bijzondere musical. Echt een aanrader. Ik had hier nog gevraagd hoe het was, omdat ik het zo duur vond

purk

purk

02-11-2011 om 22:50 Topicstarter

Lijkt me inderdaad prachtig - kortingsacties?

we zijn samen al naar heel wat musicals geweest, maar deze lijkt me echt prachtig en indrukwekkend. Vandaar dat ik eigenlijk vind dat we deze niet mogen missen.

Zijn er nog kortingsacties ergens? Weet iemand dat?

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.