Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marja

Marja

24-11-2011 om 11:10

Sokken met tenen, zoals handschoenen, waar kopen?

Hoi, wie weet er waar je die sokken met 10 tenen kunt kopen? groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

24-11-2011 om 11:23

Online

online bij teensokken.nl (verrassend!
Of bij pantywinkel.nl, die zo te zien ook op de Albert Cuyp staat
Of bij sportzaken, mn hardloopwinkels, vermoed ik
Of bij een goed gesorteerde beenmodewinkel.
Even googelen op teensokken verkooppunten en er gaat een wereld voor je open.

Zit beroerd

Ik heb ooit eens een paar van die dingen gehad en ik snap niet hoe mensen ze aankrijgen. Wat een gemier om elke teen erin te frummelen. Heel anders dan bij handschoenen.

Maar goed, ik ben motorisch uitgedaagd, dat zal het zijn.

Groeten,

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

24-11-2011 om 14:21

Zelf maken

Zelf breien?????
Tigerfeet

Brei jij tigerfeet?

Denk het niet eigenlijk. Ik kan best een beetje breien, maar vingerhandschoenen vind ik wel het breisummum, laat staan dat je kleine teentjes moet gaan breien.

Die teensokken zie ik gek genoeg alleen maar bij die hele goedkope dumpwinkels, markt. Misschien Wibra/zeeman?

Maar...

...waarom zou je zoiets willen? Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar ik begrijp ook helemaal niet waarom je losse tenen in je sokken zou moeten willen.

Marie

Marie

24-11-2011 om 17:33

Sokkenkraam op de markt

Hallo
Probeer het eens bij een sokkenkraam op de markt (daar heb ik ze een paar jaar geleden gekocht voor de kinderen).
Trouwens afgelopen zomer bij de Action teenslippersokken gekocht. Dat zijn sokken met een losse grote teen, zodat je teenslippers kunt dragen.
Houd er rekening mee dat je tenen heel erg koud worden in zulke "losse-tenen-sokken" (net als in vingerhandschoenen).
Groetjes

Hier kun je ze kopen

http://tinyurl.com/bnf3oz2

Ik heb ze, en krijg ze heel makkelijk aan hoor. Denk idd dat gewone sokken warmer zijn, maar weet niet waarom je ze wil hebben natuurlijk. Ik draag ze in mijn hardloop-teen-schoenen.

Tigerfeet

Tigerfeet

27-11-2011 om 20:57

Silone

Ja ik brei, en ja ik brei ook sokken. Ik brei eigenlijk nooit sokken met losse tenen omdat ik in teenslippers geen sokken draag
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.