Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

marit

marit

20-12-2010 om 13:44

Snowboots te koop?

Wie weet waar er in de omgeving van Zaanstad nog kinder-snowboots te koop zijn? Alvast bedankt!
Marit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees mee

Ik ben ook al een tijdje vrij wanhopig op zoek naar snowboots maat 32 voor oudste zoon. Ik vrees dat ik de boot heb gemist, want ze zijn nergens meer te vinden in de winkels en ook online lijkt alles uitverkocht. MP vind ik lastig, want je kunt de kwaliteit van gebruikte schoenen slecht beoordelen van een fotootje vind ik.

Ik lees dus mee.

Chris

Axi-schoen

ik heb vorige week nog mooie betaalbare snowbooots voor mijn jongens gescoord. Deze hebben maat 36 en 37, maar op zijn zoektocht heb ik regelmatig verzucht...hadden ze nog maar een klein maatje. Ik ben kleine maatjes tegenkomen bij de Axi-schoen dus en de Bristol, Scapino en Van Haren.

groetjes van Purk

Weet je dat dan niet?

Je moet nu je ze nodig hebt echt geen snowboots kopen, dat moet je eind augustus doen of net na de zomervakantie. Dan liggen ze in de schappen. Nu is het de tijd om zomerjassen (ik heb ze vandaag zien hangen, eerlijk waar), sandalen en zwempakken te kopen Dus sla je slag.
Online bij Plutosport maak je misschien nog wel een kansje. De Aldi had ze vanaf maat 37 afgelopen zaterdag in de aanbieding maar ik viste om 8.40 al achter het net.

Haha...de aldi....

wij waren te laat voor skispullen, maar ik had de indruk dat de mensen daar voor de deur hebben gelegen. Toen de winkeldeuren om half negen opengingen, moeten ze naar binnen gesprint zijn en alles hebben meegenomen. Hoewel alles...beetje overdreven, ik kon om negen uur nog net een skihelm scoren in mijn eigen maat en thermozooltjes voor de snowboots van mijn jongens.

groetjes van Purk

Annet

Annet

20-12-2010 om 20:53

Hier ook aldi

We wilden om 8.30 uur bij de winkel zijn. Maar eerst moest de auto ontdaan worden van sneeuw en ijs. Dat kostte 15 minuten extra. We waren net op tijd. De skibroeken zijn ideaal (namelijk niet zo dik). Verder helm, skisokken, shirts en handschoenen gescoord. Direct na ons visten al mensen achter het net.
Toch niet voor niks vroeg opgestaan op de eerste dag van de vakantie.

Karwei

Snowboots kopen in de zomer, je hebt gelijk Bintje en ik had het kunnen weten natuurlijk, want dat geldt ook voor winterjassen. Als we nog een paar jaar wachten is de cirkel rond en zijn ze weer te koop in de winter.

Ik zag zojuist in de folder van Karwei snowboots voor kinderen. Verkrijgbaar in zwart en roze, kosten een tientje. Even kijken of ik het er voor over heb om hiervoor naar een andere plaats te rijden. Sowieso even bellen van te voren of ze ze nog hebben...

Chris

Zucht

Vanochtend Karwei gebeld, alles uitverkocht. Was supersnel gegaan volgens de medewerker die ik sprak.

Chris

Amazon

Ik heb ze een aantal weken geleden bij Amazon Duitsland besteld. Werden gratis bezorgd.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-12-2010 om 20:30

Ik zoek

ook nog snowboots inderdaad....

Manon

Manon

21-12-2010 om 20:59

Ebay

Ik heb ze vorige week op eBay gekocht (zoek op verkoper gallux-shop), je kon kiezen uit verschillende modellen tussen 14,95 en 24,95 en de verzendkosten waren 9,95 voor twee paar (vanubit Duitsland). Ik had ze binnen 3 werdagen in huis

Inderdaad plutosport

Daar heb ik gisteren nog een paar knalroze (maat 38) voor mijn dochter besteld. Kindermaten hadden ze ook nog, en ze leveren binnen een dag. Dus ik ben benieuwd morgen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.