Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

19-02-2012 om 17:09

Snorkelset kind kopen

Weet iemand hier toevallig waar ik een snorkelset voor kind van 7 kan kopen? (schoenmaat 29, maar mag ook zonder flappers) Ik zie dat de hema een grotere maat heeft..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

19-02-2012 om 17:20

Wat wil je

een goede snorkelset of iets om even leuk in het zwembad te plonzen?

Ik ben bij de duikwinkel geweest en was zo'n 25 euro kwijt voor een goede set : masker en snorkel geschikt voor iemand < 1,50. (kleinere snorkel ivm ademvolume)
Masker €18, snorkel €2,40

http://www.wetdreams.nl/index.html

En wil je vinnen voor in het zwembad of voor in zee?

Rafelkap

Rafelkap

19-02-2012 om 17:23

Voor de leuk

voor de leuk, voor in het zwembad

Rafelkap

Rafelkap

19-02-2012 om 17:28

Amk

moet daar ook een snorkelring bij? (1 euro), zodat dat langwerpige ding aan de bril vastzit? Is dat handig?

Vera*

Vera*

19-02-2012 om 17:30

Decathlon

Mijn favoriete sportsupermarkt heeft (bijna) alles.
Dochter heeft haar snorkelset van de Decathlon .

Rafelkap

Rafelkap

19-02-2012 om 17:44

Winkel?

Declathlon zit niet in de buurt helaas. ik ga toch es kijken naar iets goedkopers dan Wetdreams (krijg hier toch andere associaties bij )
Maar dus geen winkel die zoiets heeft? Online zie ik wel eea.

Sawo

Sawo

19-02-2012 om 17:59

Bart smit, grote sportwinkel

Hoi

Zelf heb ik een goede set bij de Aldi gekocht maar ja dat is maar een keer per jaar. Ook grotere speelgoedwinkels en sportwinkels hebben ze wel maar nu even niet. Het is gewoon een typisch zomerproduct. Hema heeft ze waarschijnlijk ook wel weer in april.

groet

Sandra

Rafelkap

Rafelkap

19-02-2012 om 19:01

dat zal het zijn, een zomerprodukt. Dan toch maar online kopen (ik heb ook altijd stoepkrijt, skippyballen en dit soort dingen nodig in de winter!)

Vera*

Vera*

19-02-2012 om 19:27

Rafelkap

In maart komt er een Decathlon in Best (bij de Mac)

amk

amk

19-02-2012 om 19:53

Nee

die hoeft er niet bij, dat zijn meer reserve onderdelen.
Die kinder snorkels hebben gewoon een aangebouwde opening waar je de band van het masker door haalt.

Moet zeggen dat deze wel een stuk beter bevalt dan het ding van de hema. Deze sluit wel goed af en je hebt veel beter zicht.

Tijgeroog

Tijgeroog

19-02-2012 om 20:04

Vera (ot)

Jippie!

Annet

Annet

19-02-2012 om 21:29

Niet bij de hema

Daar ooit een snorkelset gekocht voor een kind. Sloot heel slecht af dus niet te gebruiken.
Je doet best lang met zo'n set. Ze zijn er echt niet in een jaartje uitgegroeid. Passen voor de koop is wel handig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.